بازدید سایت : ۳۴۶۸۲

◄ تب گرانی پروازهای عتبات فروکش کرد

هفته گذشته همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی پروازهای تهران-نجف از مرز 11 میلیون تومان گذر کرد اما در آغاز این هفته تب قیمت ها فروکش کرد.

تب گرانی پروازهای عتبات فروکش کرد
تین نیوز

هفته گذشته همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی پروازهای تهران-نجف از مرز 11 میلیون تومان گذر کرد اما در آغاز این هفته تب قیمت ها فروکش کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز؛ همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی و افزایش سفر به عتبات عالیات، قیمت بلیت پروازهای نجف-تهران به شدت افزایش یافت و تا مرز 13 تومان در مسیر برگشت نجف-تهران رسید. این در حالی است که امروز و بعد از تعطیلات هفته گذشته نرخ پروازهای تهران-نجف به روال سابق بازگشت.

بیشتر بخوانید:

قیمت بلیت پروازهای عتبات گران شد

امروز در «فلای تودی»؛ سایت ارائه دهنده خدمات بلیت پروازهای داخلی و خارجی، بلیت هواپیمایی «کاسپین» برای مسیر پروازی نجف-تهران  با قیمت 3 میلیون و 948 هزار تومان عرضه شده است و هواپیمایی «فلای بغداد» نیز رقم پروازهای اکونومی خود در مسیر تهران-نجف را 4 میلیون و 53 هزار تومان تعیین کرده است.

 

بلیت هواپیما

 

اما قیمت پروازهای تهران-نجف در سایت «علی بابا» با قیمت های بالاتری برای امروز نرخ‌ گذاری شده است؛ نرخ بلیت شرکت هواپیمایی «تابان ایر» با رقم 5 میلیون و 516 هزار تومان ثبت شده و هواپیمایی «آتا» این پرواز را 5 میلیون و 800 هزار تومان عرضه کرده است.

قیمت بلیت هواپیما

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.