بازدید سایت : ۲۹۸۸۱

بندر هامبورگ به عنوان بهترین بندر جهان انتخاب شد!

بندر هامبورگ ، یکی از بزرگترین و پرمخاطب ترین بنادر جهان، به عنوان بهترین بندر جهان در جشنواره “Asian Freight, Logistics and Supply Chain Awards” انتخاب شد.

بندر هامبورگ به عنوان بهترین بندر جهان انتخاب شد!
تین نیوز

بندر هامبورگ ، یکی از بزرگترین و پرمخاطب ترین بنادر جهان، به عنوان بهترین بندر جهان در جشنواره “Asian Freight, Logistics and Supply Chain Awards” انتخاب شد.این جشنواره توسط مجله “Asia Cargo News” برگزار شده است. این جایزه بر اساس ارزیابی و رأی گیری حدود ۱۵٬۰۰۰ خواننده و مشترک الکترونیکی این مجله به بنادر برتر جهان اهدا می شود.

این جایزه به بندر هامبورگ برای سومین بار اهدا شده است، آنها در سال های  ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ جوایز مشابه ای را دریافت کرده بودند.

به گزارش تین نیوز به نقل از سی نیوز، بندر هامبورگ، با وجود موقعیت جغرافیایی استراتژیک در شمال غربی آلمان و به عنوان یکی از بزرگترین و پرمخاطب ترین بنادر جهان، نقش حیاتی در حمل و نقل بین المللی کالاها و ارتباطات تجاری دارد.

آکسل ماترن، مدیر عامل بازاریابی بندر هامبـورگ، اظهار داشته است که این انتخاب نشان می دهد که بندر هــامبورگ همچنان از خدمات عالی و توانایی های برجسته برخوردار است که در زمان های بحرانی نیز مقاومت و پاسخگویی را به خوبی انجام می دهد.

این انتخاب نه تنها بر اهمیت بندر هامبورگ در صنعت حمل و نقل جهانی تأکید می کند، بلکه نشان می دهد که تلاش های این بندر برای بهبود و ارتقاء خدمات و مقاومت در برابر چالش های مختلف، به طور کامل شناخته شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.