بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

ساماندهی ترافیک شهر تبریز برای ایام بازگشایی مدارس

از هم اکنون باید برای ساماندهی ترافیک شهر تبریز به ویژه در دو هفته ی اول مهرماه برنامه ریزی صورت گیرد.

ساماندهی ترافیک شهر تبریز برای ایام بازگشایی مدارس
تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از هم اکنون باید برای ساماندهی ترافیک شهر تبریز به ویژه در دو هفته ی اول مهرماه برنامه ریزی صورت گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، روح الله رشیدی در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک اظهار کرد: موضوع ترافیک هنگام بازگشایی مدارس مسئله ای مرسوم در تبریز وجود دارد که از رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز می خواهم تا شهریور، در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز حضور پیدا کنند تا با همفکری تدابیری برای ساماندهی این مسئله ارائه داده شود.

رشیدی افزود: مدیریت ترافیک شهر در دو هفته اول مهر مسئله بسیار جدی است که غفلت از آن می تواند مخاطرات بسیاری در سطح شهر ایجاد کند.

وی متذکر شد: طرح ویژه ای در این دوره از زمان برای ساماندهی ترافیک شهری در نظر گرفته و در صحن علنی شورا بیان شود، این موضوع مسئله ای بسیار مهم است که بنده خواستم تا از الان به فکر چالش های این موضوع باشیم.

در ادامه، فریدون بابایی اقدم دیگر عضو شورای شهر تبریز در این خصوص اظهار کرد: نکته ای که وجود دارد موضوع دو درصد آموزش و پرورش را به طور جدی پیگیری کرده و سعی کنیم به این پیشنهاد جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: سال گذشته بسیاری از دانش آموزان و اولیای آن ها از وضعیت ترافیکی گلایه داشتند که امسال می خواهیم با استفاده از این پیشنهاد این موضوع را پیش برده و از ترافیک شهری و سایر مسائل جلوگیری کنیم.

وی افزود: در بحث اطلاع رسانی و صداوسیما بنده موردی مشاهده نمی کنم، نیاز است تا چنین موضوعی را شهرداری نیز به صورت محیطی اطلاع رسانی کند.

جهانگیر جهانگیری، رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز با حضور در این کمیسیون اظهار کرد: با توجه به تجربه ای که سال گذشته در بحث کنترل ترافیک در مقابل مدارس داشتیم، توانستیم موفق عمل کنیم که با لطف خدا امسال نیز در نظر داریم تا این عملیات را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: ساماندهی سامانه مدنظر ما است و از کسانی که می خواهند ثبت نام کنند بیایند و وضعیت خود را تعیین تکلیف کنند، در برخی از مناطق مدارس غیرانتفاعی نزدیک به هم وجود دارد که والدین نیز خواستار می شوند تا با خودروی شخصی فرزندان خود را به مدارس برسانند که منجر به ترافیک شدیدی در آن ناحیه می شود.

جهانگیری عنوان کرد: به همین دلیل باید در یک ماه باقی مانده به بازگشایی مدارس تمامی ارگان های مرتبط با این امر دست به دست هم داده و این موضوع را ساماندهی کنند تا در بازگشایی به مشکلی برنخورند، نداشتن برچسب برای سرویس مدارس امسال با جریمه همراه خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.