بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

◄ فاجعه در راه آهن/ مسدودی خط آهن و بی خیالی مسئولان

وز گذشته از ساعت 4.30 بعد از ظهر قطار باری درایستگاه گرمسار به دلیل خاموش شدن لکوموتیو، بلاک خط شمال و قطارهایی که از سمت یاتری وارد می شوند را مسدود و تا حدود ساعت ۹ شب هیچ اقدامی صورت نگرفت.

تین نیوز |

روز گذشته اتفاقی در بخش ریلی کشور رخ داد که در شبکه های اجتماعی از آن به عنوان اوج فاجعه در راه آهن یاد شد.

به گزارش تین نیوز، در یک کانال تلگرامی آمده است که روز گذشته از ساعت 4.30  بعد از ظهر قطار باری درایستگاه گرمسار به دلیل خاموش شدن لکوموتیو، بلاک خط شمال و قطارهایی که از سمت یاتری وارد می شوند را مسدود و تا حدود ساعت ۹ شب هیچ اقدامی صورت نگرفت.

به نوشته این کانال، حادثه مذکور موجب شد اکثر قطارهای باری با تاخیر چند ده ساعته به مقصد برسند و ده‌ها کشنده ریلی به علت خرابی های بزرگ سرد و به تهران اعزام شد، همچنین برخی قطارهای مسافری از مبدا با تاخیر و خیلی‌ ها با تاخیر به علت خرابی دیزل و ... رسیدند.

و اداره کل رفاه و سلامت و اداره کل برنامه ریزی مسافری درگیر تحویل و تحول فوتبال دستی و پینگ پنگ است. ( تصاویر پیوست) 

نامه راه آهن 1

نامه راه آهن 2

 

نامه راه آهن

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    کجایی ناشناسی که زیر اخبار سوانح هم میایی از میعاد صالحی دفاع می کنی؟!

  • ناشناس پاسخ

    کجایید باند پورسید آقایی شروع کنید خط رو تین نیوز میده شما هم حمله کنید با سیل دروغ و شانتاژ به سید میعاد این مرد خدا

    • ناشناس

      دقیقا همینطوره

    • ناشناس

      مرد خدا :=))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • ناشناس

      مرد خدا است بره تو مسجد بشینه قران بخونه! برای جایی مثل راه آهن مدیریت و تخصص لازم هست قاری و حافظ قران! پس احمقی نکن و اینها را به رخ نکش! آقایی از راه آهن در رده پایی شر.ع کرد نه مثل صالحی که با رانت یک مرتبه اومده رو صندلی مدیر عامل نشسته!!

    • ناشناس

      صالحی مرد خدا و با تخصص و پاکدستو ضد دزد ها ی رانت خوار

  • کارشناس حمل و نقل ریلی پاسخ

    آمار سوانح گویای مدیریت ضعیف مدیرعامله.
    وزیر راه چرا کاری نمیکنه؟!!!!

    • ناشناس

      این امار هنوز به رکوردهای زمان پورسیدآقایی نرسیده. ضمنا این امار گویای میزان تخریب و شیطنت و کارشکنی کسانی که از آن لذت میبرند و در بوق میکنند هم هست

    • ناشناس

      هر کی رو تو قبر خودش می گذارن
      گیرم آقایی خیلی مدیریت ضعیفی داشت دلیل می شه که مدیریت فعلی هم ، ضعف خودش رو این جوری توجیه کنه؟
      این دلیل شد !

    • حسین

      ناشناس دوم چرند سر هم نکن مسدودی خط سانحه نیست من خودم زمان پورسید آقایی کنترل بودم اگه این مسائل رو می خواستیم گزارش کنیم مثنوی 70من میشد همه رو طبق دستور حضرات ماله می کشیدیم حالا شما هووی گری در میارید برای این بنده خدا ....باند پورسید خودشون استاد شانتازن تمام بهره‌برداری چی ها و قائم مقام صبح با صالحی آمد شب به پورسید آقایی گزارش میدن پسر راشدی روامدیررعامل بخاطر چشم
      پوشی از مسائل ... در خزر اباد از آژانس راه پرواز انداخت بیرون هزار تا شانتاژ درست کردن اینها شبکه اندو‌تو‌همه جا هستند به یکی شون دست بزنی صدای همشون هماهنگ در میاد ای هوارراه آهن داره نابود میشه الآن رو بلیط چنان چمبره زدن هیچ بدبختی نمی تونه بلیط بخره مگه اینکه حاج آقا که یک زمان معاون بوده دستورشو بده

  • ناشناس پاسخ

    دیگه از این بدتر هم مگه داریم؟؟؟
    با میعاد = روزی یک سانحه

  • راه آهنی پاسخ

    با چه رویی بعضی ها هنوز از میعاد صالحی دفاع میکنند؟!
    البته نون خور های اطرافشن

    • ناشناس

      با همون رویی که تو پررو باهاش دشمنی میکنی

  • انارکی پاسخ

    من از مدیران بخش حرکت در زمان سعید نژاد و پورسید آقایی و محمدزاده و رسولی بودم اولا مسئولین فعلی در قائم مقام معاونت بهره‌برداری و مسافری راه آهنی نبوده و از رجا به راه آهن قالب و گمارده شدند و با توجه به وجود مدیران کارآمد در راه آهن پورسید آقایی اقدام به مهره چینی افراد غیر راهنی در مناصب حرکتی و سوانح نمود تا راه آهنی ها مشکل برایش ایجاد نکنند اینهاافرادی که الفبای حرکت کنترل و گراف را بلد نبودند و تنها استاد شأن یک کنترلی بود که به رجا آمده بوداین سیستم تا الان ادامه داشته و خسارت فراوانی به راه آهن زد و اعتراض به مدیران اصلاحاتی و دولتی روحانی فایده نداشت و این سیستم هنوز هم است و در رانت بلیط و فروش خط در باری به شرکت ها فعال است

  • ناشناس پاسخ

    مسئولین راه آهن دارن چیکار میکنن واقعا
    فاجعه باره آمار سوانح

  • اعلایی پاسخ

    باید فورا معاون بهره‌برداری راه آهن بره کنار اون عامل مدیران قبلی راه آهن است واصلا راه آهنی نیست از رجا اوردنش

    • ناشناس

      معاون بهره برداری که حدود 25 سال سابقه ریلی داره بره کنار ولی مدیرعامل و باندش که هیچ سابقه ریلی مفیدی غیر از همین دوره دو ساله اخیر نداشتن، بمونن و روز به روز خرابتر کنن وضعیت رو؟
      بابا با انصاف!

    • حسین جعفری

      اووهو زکی تو رجا بوده با التماس به آقایی وابرام محمدی اومد راهن با معدل ده نیم

    • جعفری

      دم از انصاف میزنید تمام کسانی که اطراف سید صالحی رو گرفتن منصوب شده و با حکم پورسید آقایی دارن کار می کنندمثل جعفری عاشوری طباطبایی واعلایی .....حالا اینها شدن باند سید میعاد حل الخالق هر اطاق عباس آباد پورسید آقایی شاگرد هاشو کاشته یک ردیف خوبم داده .... شما همه چی رو باهم میخواهید..

  • جعفری پاسخ

    بداد سرمایه های کارمندان بدبخت تو صندوق راه آهن برسید اونجا رو کردن لونه ورفقا و دوستان پورسید آقایی و راشدی و... با حقوق های کلان پول یامفت میگیرن ...همه هم علاف ند

  • راشدی پاسخ

    چقدر الکی تیتر میزنید زمان پورسید آقایی این جور چیزا مثل نقل نبات بود عین خیال کسی هم نبود

    • ناشناس

      پورسید آقایی بنا به گفته ی خودتون آقای راشدی که خائن بود
      پس نتیجه میگیریم دکتر میعاد صالحی هم مثل اون خیانت کاره
      مرد ناحسابی سانحه رو نباید کوچک گرفت و مسخره کرد باید برای جلوگیری از اون چاره ای کرد

    • ناشناس

      ناشناس تو چند سالته از بابات اجازه گرفتی حرف بزنی با این منطق بچگانه آن برو پی بازی پلی استیشن به کار بزرگ ها دخالت نکن

    • ناشناس

      چه قدر نفهم و احمقند برخی،
      مگه حرف حق زدن به سن و ساله،
      خیلی پیرها هستند که ناحق حرف زدن و خیلی از جوان‌ها که بر معیار حق حرف زدند و عمل کردند

  • کارشناس ریلی پاسخ

    باسلام
    مدیر عاملی که دغدغه اش شده است مکان آرایشگاه در ساختمان راه آهن و یا ساماندهی پارکینگ های ساختمان مرکزی وقت نمی کند به سانحه و دلایل سانحه بپردازد جالب است درست فردای روزی که ایشان 5 ساعت جلسه ستاد ارتقاء ایمنی برگذار می کنند سه سانحه در مناطق مختلف دارند این نشان دهنده این است که کلا راه آهن ول شده است الحمدالله وزیر راه وشهر سازی هم که فعلا شده است وزیر تبلیغات اسلامی (برابر پست هائی که در پلت فرم X می گذارند نماینده ها هم که از ترس رد صلاحیت شدن حرفی نمی زنند، بطور کلی پیش به سوی نابودی راه آهن است و برخی ناشناسان هم حالا تشریف می آورند طبق معمول آقایی سعیدنژاد خدائی و... را زیر سوال می برند که مشکل اینها هستند والان اصلا سانحه نداریم واین اخبار هم به راه آهن ما ربطی ندارد واحتمالا برای راه آهن آمریکا است که به ایران نسبت می دهند.
    خداوند کشور ایران را از شر وجود دشمنان مصون بدارد انشالله

    • ناشناس

      چه ایرادهای بنی اسراییلی و بچگانه ای!

    • کارشناس ریلی

      دوست عزیز ناشناس
      به نظر شما ما چه بگوئیم که از نظر شما ورئیس عزیز شما دکتر صالحی بهانه بچه گانه وبنی اسرائیلی نباشد
      شما لطف کنید یک بار برای روشن شدن اذهان ما خدمات آقای دکتر صالحی را در این دوسال برای ما عنوان کنید
      چند کیلومتر بازسازی خط یا بهسازی خط داشته ایم (قانونا بایستی سالی 700 کیلومتر انجام دهیم)در این دوسال یا چند ایستگاه را به سیگنالینگ تجهیز کرده اند چه با قرارداد های قدیمی زمان مدیر عامل های قبلی و چه با قراردادهائی که زمان دکتر صالحی بسته شده است(البته که در زمان ایشان اصلا قراردادی بسته نشده است) در حوزه ساختمان وتاسیسات چه کرده اید در حوزه رفاه پرسنل چه کرده اید چند لکوموتیو را در این دوسال ناکار کرده اید؟؟؟
      اینکه بنشینیم وآمار دروغ وغلط را به خورد خلق الله بدهیم به نظر شما خوب است و ایراد بچه گانه نیست
      برادر عزیز ما ها بیش از 30 سال است خاک راه آهن را خورده ایم این راه که شما و همکیشان می روید تنها به نابودی کامل زیر ساخت های راه آهن می انجامد وفاجعه سوانح پی در پی انشالله خون از دماغ کسی پائین نیاید که تا عمر دارید بایستی پاسخ گو باشید
      مجددا هم عرض می کنم دوره آقایی ،سعید نژاد وخدائی ودیگران تمام شده الان همه کنترل ها دست شما است پس شما یهانه بنی اسرائیلی نگیرید لطفا

    • ناشناس

      همین که بجای یک بحث جدی و ریشه ای هرچه بعنوان ایراد به ذهنتان میرسد (مثل آن کانال معلوم الحال تلگرامی) ردیف میکنید و بحث آرایشگاه و پارکینگ را پیش می کشید یعنی بچگانه و بنی اسراییلی

  • ناشناس پاسخ

    ای کاش به رسالتتون یعنی یک پایگاه تخصصی خبری عمران می رسیدین و سایتتونو نمی نداختین تو چاه باندبازی و دعواهای جناحی ، هی تخریب و تیترها و خبرای اینجوری و بعدش حمله جماعت ناله کن ، که چی بشه ؟ دارید روی ارزش های سایتتون کار می کنید ؟!