بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

◄ می توان توقع بهبود عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی را داشت؟

سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به نیاز به نیروی کار متخصص و کار آزموده در مشاغل اختصاصی بنادر جنوبی کشور، از طریق برگزاری آزمون دوازدهم دستگاه های اجرایی کشور اقدام به جذب نیروی کار متخصص می نماید.

می توان توقع بهبود عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی را داشت؟
تین نیوز

در حالی که سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به نیاز  به نیروی کار متخصص و کار آزموده در مشاغل اختصاصی بنادر جنوبی کشور، از طریق برگزاری آزمون دوازدهم دستگاه های اجرایی کشور اقدام به جذب نیروی کار متخصص می نماید، یک کارشناس حوزه دریایی این پرسش را مطرح کرد که بدون داشتن طرح راهبردی و نیز وجود فرایندها و روندهای پر اشکال در بخش های استخدامی می توان توقع بهبود عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی را داشت؟ 

به گزارش تین نیوز، رضا محمد علی بیگی کارشناس دریایی در مورد جذب نیروی متخصص توسط سازمان بنادر و دریانوردی از طریق برگزاری آزمون دستگاه های اجرایی کشور، در شبکه های اجتماعی تین نیوز پرسش های زیر را مطرح کرد:

۱- سازمان بنادر بر اساس کدام طرح راهبردی به این نتیجه رسیده است که باید نیروی انسانی متخصص استخدام نماید !؟ 

۲- عملکرد فعلی سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه مدیریت منابع انسانی به ویژه در بخش های تخصصی چگونه است ؟ 

۳- آیا بدون داشتن طرح راهبردی و نیز وجود فرایندها و روندهای پر اشکال در بخش های استخدامی و سپس به کارگیری نیروی انسانی متخصص، می توان توقع بهبود عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی را داشت ؟ 

رضا محمدعلی بیگی با بیان این که سازمان بنادر و دریانوردی نیازمند یک تدبیر عالمانه است، افزود: تصویر پیوست نشان می دهد در طی ۱۰ سال گذشته چند مرتبه برای پست سازمانی معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، حکم انتصاب صادر شده ! و طول عمر معاونان چند سال بوده !؟

معاونان امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی

قابل ذکر است آگهی زیر در شبکه های اجتماعی منتشر شده که حکایت از جذب نیروی متخصص جدید  در سازمان بنادر و دریانوردی دارد:

« بدینویسله به اطلاع علاقه مندان به همکاری با سازمان بنادر و دریانوردی می رساند، با توجه به نیاز این سازمان به نیروی کار متخصص و کار آزموده در مشاغل اختصاصی بنادر جنوبی کشور، این سازمان از طریق برگزاری آزمون دوازدهم دستگاه های اجرایی کشور اقدام به جذب نیروی کار متخصص می نماید .

لذا خواهشمند است، متقاضیان محترم،  ضمن مطالعه دفترچه آزمون استخدامی که از طریق سامانه آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی  https://hrtc.ir/exam/74/page/ منتشر شده است، اقدام به  ثبت نام  نمایند. 

شایان ذکر است نحوه محاسبه نمره نهایی داوطلبان بر اساس 70 درصد نمره امتحان کتبی و 30 درصد نمره ارزیابی تکمیلی می باشد و با قید سه برابر ظرفیت افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی شده باشند، می بایست در ارزیابی تکمیلی که شرایط و زمان و مکان آن متعاقبا از طریق سامانه جهاد دانشگاهی به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد، شرکت نمایند.

 تقویم آزمون :

 پایان ثبت‌نام: 23/04/1403

 دریافت کارت آزمون: 09/05/1403

 زمان برگزاری آزمون: 12/05/1403 »

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.