بازدید سایت : ۸۰۵۹۱

◄ کارزار رانندگان کامیون برای اصلاح جاده‌ های کشور و رسیدگی به حق و حقوق خود

این کارزار با عنوان درخواست اصلاح جاده های کشور و رسیدگی به حق و حقوق رانندگان سنگین در فضای مجازی راه اندازی شده است.

کارزار رانندگان کامیون برای اصلاح جاده‌ های کشور و رسیدگی به حق و حقوق خود
تین نیوز

رانندگان کامیون  برای اصلاح جاده های کشور و رسیدگی به حق و حقوق خود کارزاری راه اندازی کرده و خوستار حمایت فعالان بخش حمل و نقل جاده ای سنگین سوار از این کارزار شده اند.

به گزارش تین نیوز،  این کارزار با عنوان درخواست اصلاح جاده های کشور و رسیدگی به حق و حقوق رانندگان سنگین در فضای مجازی راه اندازی شده است.

در این کارزار خطاب به فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی آمده است: 

« با سلام،

احتراماً به اطلاع می رساند وضعیت جاده های کشور در حال حاضر بسیار نامناسب است و نیاز به اصلاح و ترمیم فوری دارند. همچنین، وضعیت بیمه و سختی کار رانندگان سنگین و ناوگان حمل و نقل نیازمند بازبینی و بهبود است. بنابراین، ما امضاکنندگان این کارزار از شما درخواست داریم این موارد را در دستور کار خود قرار دهید تا شرایط به نحو مطلوبی تغییر کند.

علاوه بر این، با توجه به تورم و افزایش قیمت قطعات و لوازم یدکی، نرخ کرایه ها نیز باید مورد بازنگری قرار گیرد تا رانندگان و سایر فعالان این حوزه با مشکلات کمتر اقتصادی مواجه شوند.»

رانندگان کامیون پیش از این نیز در مورد خرابی جاده ها مطالبات خود را از طریق سانه تین نیوز بیان کرده بودند.

به گزارش تین نیوز، مدتی پیش یکی از رانندگان کامیون به خبرنگار ما گفته بود: آسفالت  های نامناسب و همچنین خرابی جاده ها موجب انحراف کامیون های در حال تردد  می شود.

به گفته وی وضعیت بد و خرابی آسفالت جاده ها دیگر قابل تحمل نیست و اکثر جاده های کشور از مشکلات متعددی برخوردار هستند که موجب بروز خسارت به کامیون ها، انحراف از جاده کامیون ها و در نهایت تصادفات جاده ای می شود.

وی تاکید کرده بود به دلیل وجود گودال ها و چاله های کوچک و بزرگ و آسفالت خراب جاده، کامیون ها و اتوبوس ها مجبور هستند در لاین های مختلف و به صورت زیگزاگی تردد کنند که کار خطرناکی است. این در حالی است که به گفته او، تردد در لاین های پر از گودال نیز خطرات دیگری در پی دارد و ممکن است موجب وقوع تصادفات جاده ای شدید شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.