بازدید سایت : ۱۳۰۶۹۵

◄ برگزاری نخستین جلسه کارگروه لجستیک و حمل و نقل ترکیبی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی

نخستین جلسه کارگروه لجستیک و حمل و نقل ترکیبی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته با هدف تسهیل فرآیندهای بندری در دفتر انجمن برگزار گردید.

برگزاری نخستین جلسه کارگروه لجستیک و حمل و نقل ترکیبی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی
تین نیوز |

نخستین جلسه کارگروه لجستیک و حمل و نقل ترکیبی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته در روز چهارشنبه مورخ 21/06/1403 در ساعت 14:00 با حضور اعضاء کارگروه و مدیرعامل محترم شرکت همراه جاده، ریل، دریا (هیمکو) با هدف تسهیل فرآیندهای بندری در دفتر انجمن برگزار گردید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، این نشست با هدف بررسی راهکارهای بهبود همکاری ها و کاهش هزینه های شرکت های ریلی در بندر شهید رجائی برگزار شد.

در این نشست، موضوعات زیر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت:

- تشریح دامنه فعالیت شرکت هیمکو اپراتوری ریلی شهید رجایی.

- ارائه پیشنهاداتی برای تسریع و بهبود فرآیندهای تخلیه و بارگیری واگن های باری در بنادر، با هدف کاهش هزینه های عملیاتی شرکت های ریلی.

- افزایش تعاملات و رفع مشکلات: بررسی راهکارهایی برای افزایش تعامل بین شرکت هیمکو و شرکت های ریلی و رفع مشکلات موجود در این زمینه.

- ایجاد دفتر نمایندگی انجمن در بندرعباس: پیشنهاد ایجاد دفتر مشترک برای انجمن در بندرعباس، به منظور تسهیل ارتباطات و هماهنگی ها و استفاده از نظرات و تخصص های کارشناسان و متخصصان حوزه ریلی در تصمیم گیری ها و فرآیندهای بندری.

-ایجاد امنیت کالا: تأکید بر اهمیت ایجاد امنیت برای کالاهای مشتریان در طول عملیات  ریلی در بندر.

- متناسب سازی هزینه ها: بررسی امکان متناسب سازی هزینه ها و تعرفه ها در ایستگاه های مانوری، به منظور افزایش رقابت پذیری حمل و نقل ریلی با حمل و نقل جاده ای.

در پایان این نشست، مقرر شد جلساتی مشترک با معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر، به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای همکاری با شرکت همراه در بندر شهید رجائی برگزار گردد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.