بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

مدل‌های محبوب پولدارها در بزرگ‌ترین بازار خودرو

تین نیوز | یافته‌های یک تحقیقات برند نشان داد که مالکان خودروهای مرسدس بنز در چین عمدتا پولدار و موفق هستند در حالیکه کارمندان اداری بیشتر کادیلاک سوار می‌شوند.
 
موسسه تحقیقاتی هوران در شانگهای به تحقیق از 800 مالک خودروی لوکس در 10 شهر این کشور و بررسی مشخصات مالکان برندهای مختلف پرداخت.
 
برندهای خودروی لوکس برای جذب مصرف کنندگان در چین که شرکت مک کینزی اند کو پیش‌بینی کرده است در سال 2016 از آمریکا به عنوان بزرگترین بازار خودروی لوکس در جهان پیشی خواهد گرفت، تبلیغات وسیعی می‌کنند. بیشتر مصرف کنندگان در چین که برای نخستین بار خودرو خریداری می‌کنند، با پیشنهادهای خوبی برای خرید تازه واردانی مانند مدل‌های اینفینیتی نیسان موتور و لینکولن فورد موتور روبرو می‌شوند.
 
متوسط سن مالکان خودروی لوکس در چین 33.5 سال با درآمد سالانه 984 هزار یوان (160 هزار و 318 دلار) است. مالکان مرسدس با دارایی خانوادگی به ارزش 11.3 میلیون یوان، بزرگ‌ترین ثروت خانوادگی را دارد در حالیکه مالکان اینفینیتی از پایین‌ترین متوسط ثروت به میزان 6.44 میلیون دلار برخوردارند.
 
برند لوکس آئودی که متعلق به فولکس واگن است، محبوب بوروکرات‌های دولتی و بی ام و مورد علاقه ثروتمندان تازه به دوران رسیده است. در میان برندهای مورد بررسی تنها برند لوکس تویوتا موتور مالکانی با ویژگی‌های مشخص نداشت.
 
بر اساس گزارش بلومبرگ، نمایندگان خودروسازان بزرگ شامل جنرال موتورز، دایملر، بی ام و، آئودی، اینفینیتی و تویوتا به نتایج این تحقیقات واکنشی نشان ندادند. ش

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.