بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

صدور مجوز پرواز در طرح نوروزی ۳۱ درصد رشد دارد

تین نیوز | مدیر کل روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور گفت: در نوروز 93 بیش از 18 هزار و 804 مجوز پرواز داخلی و خارجی صادر شده که در مقایسه با سال گذشته از رشد 31 درصدی برخوردار است.
 
یدالله آقایی صائم اظهار داشت: سازمان هواپیمایی كشوری برای نوروز سال 93 تعداد 12 هزار و 955 مجوز در مسیرهای داخلی و تعداد 5 هزار و 849 مجوز در مسیرهای خارجی صادر كرده است.
 
وی با بیان اینکه این آمار در مقایسه با نوروز سال گذشته 31درصد افزایش نشان می دهد ادامه داد: پیش بینی می شود در نوروز 93  بیش از 2میلیون و 736هزار و 970 مسافر توسط ناوگان پروازی جابه جا شود.
 
وی با بیان اینکه به منظور رعایت حقوق مسافران نسبت به روان سازی و همچنین بهسازی خدمات فرودگاهی به ویژه در فرودگاه  های دارای ترافیک از جمله مهرآباد، فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) و اصفهان در دستور کار قرار دارد ادامه داد: رسیدگی به شكایات مسافران و پاسخگویی لازم، ایجاد میز پاسخگویی، حضور مستمر بازرسان سازمان در ترمینال فرودگاه ها و  روان سازی امور تشریفاتی  و همچنین توسعه و بهسازی فضاهای خدماتی از جمله پارکینگ ها از مهمترین برنامه های در دستور کار شرکت فرودگاه های کشور در طرح نوروزی است.
 
وی با بیان اینکه تعداد 54 فرودگاه عملیاتی در سراسر کشور وجود دارد گفت: ارائه خدمات مطلوب و تسهیلات فرودگاهی و هوانوردی به مسافران از برنامه های اولویت دار این شرکت در طرح نوروزی است که از 25 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین سال آینده به صورت ویژه به آن توجه خواهد شد.
 
تبلیغات سوء بیگانگان با اطلاع رسانی رسانه های داخلی خنثی شد
آقایی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش و رسالت رسانه ها در مدیریت صحیح افکار عمومی در این دیدار اظهار داشت: فرود اضطراری هواپیمای ترکیش ایر در فرودگاه بین المللی زاهدان از جمله خبرهایی بود که بسیاری از رسانه های بیگانه سعی داشتند تا در راستای مقاصد خود از آن به نفع خود استفاده کنند و لذا تا انتشار اخبار صحیح از طرف رسانه های داخلی هر گونه شایعه و تبلیغات منفی در این رابطه را در فضای مجازی خنثی کرد.
 
وی در راستای انعکاس صحیح و جامع این خبر به جهانیان اظهار داشت: جزئیات این خبر از زبان رسانه ها ی داخلی به بسیاری از شایعات پایان داد و بسیاری از رسانه های غربی و اسرائیلی که تصمیم به جو سازی علیه جمهوری اسلامی ایران را داشتند با نقش مناسب رسانه های داخلی ناکام ماندند.
 
وی بیان داشت: ارایه خدمات پزشکی مناسب به مسافر هواپیمای شرکت هواپیمایی ترکیه در باند فرودگاه بین المللی زاهدان نشان داد که ایرانیان همواره  در طی قرون متمادی رفتاری بشر دوستانه و نشات گرفته از رئوفت اسلامی حتی با دشمنان خود نشان داده اند و لذا بسیاری از رسانه های بیگانه که سعی داشتند با دامن زدن به این خبر بار دیگر بر طبل حقوق بشر بکوبند نا امید شدند.    
 
وی همچنین از ارتباط و تعامل سازنده روابط عمومی فرودگاه های استان با این خبرگزاری اظهار خشنودی کرد و گفت: روابط عمومی فرودگاهای سیستان و بلوچستان از بین 54 روابط عمومی کشور توانست عنوان روابط عمومی ممتاز و برتر را  به خود اختصاص دهد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.