بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ بررسی دلایل افزایش تصادفات در خراسان شمالی

دومین جلسه مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی راه‌های استان خراسان شمالی به ریاست استاندار برگزار و علل افزایش تصادفات در استان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی دلایل افزایش تصادفات در خراسان شمالی
تین نیوز

دومین جلسه مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه‌های استان خراسان شمالی به ریاست استاندار  برگزار و علل افزایش تصادفات در استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علیرضا مصطفی‌زاده در دومین جلسه مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه‌های استان گفت: جلسات مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه‌های استان مطابق آیین‌نامه اجرایی کمیسیون ایمنی راه‌های کشور که در سال ۸۸ مصوب شد می‌باشد و از یک سال و نیم قبل هم در وزارت راه و شهرسازی در همه حوزه‌های حمل و نقل (جاده‌ای، هوایی، ریلی، بنادر و غیره) به صورت جدی فعال و در سطح کشوری و استانی ورود پیدا کردند و منجر به تشکیل معاونت جدید در وزارت راه و شهرسازی به نام معاونت حمل و نقل گردید و متعاقب آن در سال جاری اداره حمل و نقل در این اداره کل تشکیل شده است.

او به مصوبات کلی جلسات برگزار شده مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه‌های استان پرداخت و اضافه کرد: در سال ۹۶ تعداد ۸ جلسه برگزار شده است که حاصل این جلسات ۵۰ مصوبه بوده که این مصوبات خروجی‌های خوبی هم داشته است.

مصطفی‌زاده به علل افزایش تصادفات در استان اشاره کرد و افزود: باید علل افزایش تصادفات در استان را ریشه‌یابی کنیم و این کار می‌تواند با گرفتن یک مشاور بی‌طرف و تجزیه و تحلیل تصادفات حل شود.

استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: باید همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم شاهد کاهش تصادفات در استان باشیم و یکی از کارهایی که می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند فرهنگ‌سازی بیشتر در بین مردم است و البته این فرهنگ‌سازی را می‌توانیم از خود مدیران دستگاه‌ها آغاز کنیم.

در پایان لازم به یادآوری است در ۶ ماهه ابتدایی سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۵، ۳۰.۵ درصد افزایش تصادفات در استان خراسان شمالی گزارش شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.