بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ تشریح پروژه‌های راه‌سازی کهگیلویه‌وبویراحمد

عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به پروژه‌های بزرگ‌راه سازی فعال در استان گفت: یکی از این پروژه‌ها ارتباط مسیر خوزستان به مرکز کشور است که از پروژه‌های اثربخش به‌شمار می‌آید.

تشریح پروژه‌های راه‌سازی کهگیلویه‌وبویراحمد
تین نیوز

عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به پروژه های بزرگراه سازی فعال در استان گفت: یکی از این پروژه ها ارتباط مسیر خوزستان به مرکز کشور است که از پروژه های اثربخش به شمار می آید.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نژادصفوی افزود: این پروژه از نظر کاهش هزینه های سفر و کاهش هزینه های حمل ونقل اهمیت دارد.

او افزود: همچنین در سطح محورهای استان، محورهای باب و میدان به طرف گچساران و نهایتاً تا حوزه خوزستان و مرز بهبهان، از پروژه های بزرگ دیگری هستند که در چند قطعه درحال انجام اند و امیدواریم یک یا دو قطعه از آن ها را تا دهه فجر به بهره برداری برسانیم.

نژادصفوی اضافه کرد: پروژه تأثیرگذار دیگری نیز که در رونق اقتصادی و ارتباطاتی استان مؤثر است، نیز در دست انجام است. این پروژه ارتباط از جنوب به مرکز و یاسوج به سمیرم و اصفهان است که در چند نقطه احداث می شود و امیدوارم با رایزنی هایی که در یکی دو هفته اخیر داشتیم بتوانیم اعتبارات بیشتری داشته باشیم و پروژه ها را سریع تر از زمان پیش بینی شده به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل استان کهگیلویه وبویراحمد همچنین توضیح داد: یکی دیگر از پروژه های مهم محور یاسوج-شیراز است که باید چهارخطه شود و نیاز است که سرمایه گذاری بیشتری درباره آن صورت گیرد و راهکارهایی پیدا شود که از فرصت های قانونی مانند سرمایه گذاری بخش خصوصی بتوانیم پروژه ها را هر چه سریع تر به بهره برداری برسانیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.