بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

راه اندازی دوربین های ثبت تخلفات در هشت نقطه اردبیل

راه اندازی دوربین های ثبت تخلفات در هشت نقطه اردبیل

تین نیوز | مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اردبیل گفت: قرار است امسال دوربین های ثبت تخلفات سرعت در هشت نقطه حادثه خیز و پرتردد استان اردبیل نصب و راه اندازی شود.
 
عبدالحسین علی اکبری  اظهار کرد: این نقاط پرتردد شامل محور اردبیل-رضی، گرمی-امیرکندی، بیله سوار و پنج دوربین در محور پارس آباد-مشگین شهر نصب شده تا جلوی حضور فیزیکی پلیس در جاده ها و مسیرهای ارتباطی گرفته شود.
 
وی تصریح کرد: ما از طریق این دوریبن ها تلاشمان بر این است تا از تخلف انجام شده به صورت آنلاین عکس گرفته و از طریق پلیس به همراه برگه جریمه به درب منازل صاحبان خودرو ارسال شود تا آنها متوجه تخلفات و بی قانونی خود باشند.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اردبیل با بیان اینکه هشت مجتمع خدمات بین راهی با کمک بخش خصوصی فعال شده و 2 مجتمع جدید نیز در نیمه اول مسال به بهره برداری می رسد، گفت: این مجتمع های رفاهی، خدماتی بین راهی در مسیر اردبیل-آستارا و رضی-گرمی به بهره برداری می رسد که هم اکنون با پیشرفت 90 درصد در حال تکمیل و تجهیز هستند.
 
علی اکبری افتتاح پاسگاه پلیس راه اردبیل-سراب در نزدیکی تقاطع غیرهمسطح سرعین کیلومتر 17 محور اردبیل-سراب و راه اندازی 2 پروژه عمرانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان را در حوزه زیرساختی تردد سهل و آسان در محورها و مسیرهای مختلف بیان کرد و افزود: امسال شاهد افتتاح سالن مسافری پایانه مرزی بیله سوار می شویم که با 90  درصد پیشرفت و 7/5 میلیارد تومان اعتبار در حال تجهیز و تکمیل است که با بهره برداری از آن خدمات ارائه شده به مسافران و گردشگران خارج از کشور بهبود می یابد.
 
وی با تشریح اینکه هرگونه مسافرگیری در خارج از ترمینال ممنوع شده و با شرکت ها و اتوبوس های متخلف برخورد جدی و قانونی می شود بیان کرد: طرح برخورد با متخلفان در این زمنیه مقطعی و فصلی نیست بلکه در قالب کارگروه مصوب شهرستانی که در فرمانداری اردبیل به تایید همه دستگاه ها رسید در این زمینه راهنمایی و رانندگی، پایانه ها و شرکت های حمل و نقل اعم از بار و مسافر متعهد شدند تا جلوی هرگونه سوار و یا پیاده کردن مسافران در میادین اصلی شهر به ویژه علی سرباز و میدان بسیج گرفته شود.
 
مدیرکل پایانه های استان اردبیل تاکید کرد: تمامی شرکت های مسافربری موظف شدند به تعداد مسافران برگه های بلیت صادر کنند و نرخ تعیین شده در آن به ثبت رسیده و خارج از نرخ تعیین شده نیز هیچ راننده و شرکتی حق ندارد مبلغ مازاد دریافت کند.
 
علی اکبری در مورد لغو نشدن افزایش 20 درصدی قیمت اتوبوس ها در ایام نوروز و پایداری این افزایش در روزهای اخیر گفت: دولت هیچ دستورالعملی را برای بازگشت نرخ ها به مبلغ سابق در حمل و نقل عمومی و بین شهری اعلام نکرده است و به نظر می رسد این 20 درصد در آستانه مرحله دوم هدفمندی باقی بماند و اصلاحی در آن انجام نشود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.