بازدید سایت : ۶۹۷۸۵

۱۸ میلیارد ریال برای اجرای جاده دیر به آبدان تخصیص یافت

|

تین نیوز |  نماینده مردم شهرستان‌های دیر، جم، عسلویه و کنگان در مجلس شورای اسلامی گفت: 18 میلیارد ریال برای اجرای جاده دیر به آبدان تخصیص یافت.
حجت‌الاسلام موسی احمدی عصر شنبه در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راه روستایی از راه‌های استان بوشهر اظهار داشت: جنوب استان بوشهر نیازمند توسعه راه‌ها در بخش های مختلف است که امیدواریم اعتبارات خوبی به این بخش اختصاص یابد.
 
وی با بیان اینکه عدم توسعه راه‌ها باعث بروز مشکلات و خطرات جانی برای مردم می‌شود، تصریح کرد: باید طرح‌های موجود تکمیل شده و طرح‌های جدیدی نیز در این زمینه تعریف و اجرایی شود.
 
نماینده مردم شهرستان‌های دیر، جم، عسلویه و کنگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توسعه راه‌های روستایی در مناطق مختلف باعث ارتباط مناسب‌تر برای مردم می‌شود.
 
وی به طرح جاده میانی در شهرستان دیر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این جاده دارای 33 کیلومتر طول است که شهر آبدان و دیر را به هم متصل می‌کند.
 
حجت‌الاسلام احمدی تسهیل در تردد و عبور و مرور مردم و همچنین جابجایی در بخش کشاورزی را از مهمترین مزایای اجرای این طرح عنوان کرد و بیان داشت: اعتبار کامل این جاده چهار میلیارد تومان بوده است که امسال یک میلیارد و 800 میلیون تومان به این طرح اختصاص یافته است.
 
وی با بیان اینکه اجرای 12 کیلومتر از این جاده باقی مانده است، اذعان داشت: این طرح در سه فاز اجرا می‌شود که 12 فاز باقی مانده در قالب دو فاز هر یک به طول شش کیلومتر اجرایی می‌شود.
 
نماینده مردم شهرستان‌های دیر، جم، عسلویه و کنگان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: فاز دوم این جاده تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و فاز سوم نیز در سال آینده تکمیل می شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.