بازدید سایت : ۶۹۷۸۵

۴۰۰ کیلومتر راهسازی در استان بوشهر اجرا شد

|

تین نیوز |   مدیرساخت و توسعه راههای استان بوشهر با بیان اینكه ۴۰۰ كیلومتر بزرگراه، راه اصلی و راه روستایی در استان بوشهر در حال اجراست، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ایمنی راه‌ها در استان بوشهر بهبود می‌یابد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر، فرزاد رستمی در بررسی بازدید از راه‌های روستایی شهرستان كنگان با بیان اینكه بیش از 4 هزار و 280 كیلومتر جاده در استان بوشهر زیر پوشش ترافیك جاده‌ای است اظهار داشت: این راه‌ها شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی است كه نیمی از آن راه روستایی است.

وی با بیان اینكه ایمنی در حمل و نقل جاده‌ای از اهمیت خاصی برخوردار است بیان كرد: بیش از 9 هزار و 30 كیلومتر راه همسنگ در استان بوشهر وجود دارد كه از ایمنی لازم برخوردار است.

مدیر ساخت و توسعه راههای اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینكه بزرگراه برازجان به گناوه امسال به بهره‌برداری رسیده گفت: بیش از 65 درصد این بزرگراه 80 كیلومتری مورد بهره‌برداری قرار گرفته كه با تلاش‌های انجام شده این پروژه تا پایان امسال افتتاح می‌شود. رستمی با بیان اینكه 400 كیلومتر بزرگراه، راه اصلی و راه روستایی در استان بوشهر در حال اجراست گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ایمنی راهها در استان بوشهر بهبود می‌یابد.

وی با اشاره به اینكه جاده كمربندی كنگان دارای70 درصد پیشرفت فیزیكی است گفت: جاده كمربندی كنگان با 22 كیلومتر طول است كه عملیات 11 كیلومتر آن انجام شده كه با تامین اعتبارات لازم پروژه فعالتر می‌شود.

مدیریت ساخت و توسعه راهها راه و شهرسازی استان بوشهر افزایش ایمنی در تردد، كاهش بار ترافیكی در سطح شهر كنگان را از ویژگی‌های این پروژة دانست وگفت: اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این طرح 900 میلیارد ریال است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.