بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

گزارش عملکرد راه وشهرسازی شهرستان ممسنی

گزارش عملکرد راه وشهرسازی شهرستان ممسنی

تین نیوز | رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان ممسنی به بیان خلاصه گزارش عملکرد اداره راه و شهرسازی شهرستان ممسنی در سال  1392 پرداخت.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، باقر گودرزی با اشاره به عملکرد در حوزه نگهداری راه ها گفت: لکه گیری راه های حوزه استحفاظی 13 هزار مترمربع، روکش آسفالت گرم به طول8 ،شانه سازی 30 کیلومتر در دو طرف راههای اصلی – فرعی جهت روانسازی ترافیک در ایام نوروز و ... بخشی از عملکرد این اداره است.

وی همچنین به ایمنی راه ها در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: نصب علائم ایمنی در محورهای استحفاضی 110 متر مربع ،نصب بازتاب وسرعت گیر در روستای مظفر اباد بطول 30متر در سه نقطه ،نصب تابلوهای اطلاعاتی 120 متر مربع ،نصب یک عدد برج روشنایی در تقاطع برمک ،ایجاد شیارهای لرزاننده (رامبل استریت ) در تقاطع برمک- چهارراه بهشت زهرا- و واریانت بوان ،رفع نقاط سانحه خیز در محور بوان – حسنی 2 مورد ،برف روبی – نمک پاشی در محورهای برف گیر حوزه در سه مرحله بطول 230 کیلومتر،نصب چراغ چشمک زن برقی و سولاری در حوزه استحفاضی 23 عدد نیز از دیگر اقدامات صورت پذیرفته است.

مهندس گودرزی هم چنین به ارائه خلاصه گزارشی در بخش مسکن پرداخت و یادآور ساخت: اخذ تعداد 615 سند مالکیت برای متقاضیان در قانون تعیین تکلیف اراضی واملاک فاقد سند با متراژ تقریبی 153.750 متر مربع در محدوده قانونی شهر، تغییر نام سند اراضی ملی واقع در حریم استحفاضی به متراژ 92186 مترمربع به نام سازمان ملی زمین ومسکن، بازدید میدان از اراضی تحت مالکیت این اداره به تعداد 190 مورد وبه متراژ 2.827 هکتار در محدوده شهر، تعیین تکلیف پرونده های حقوقی در جریان با متراژ 15.000 متر مربع، فروش اراضی به متراژ 6176 متر مربع با مبلغ 887.356.1 ریال جمله اقداماتی است که در بخش مسکن صورت پذیرفته است.

وی افزود: عقد قرار داد اجاره عرصه واگذاری های مسکن مهر به تعداد 389 و فروش و واگذاری زمین به اقشار ویژه (ازادگان .جانبازان .خانواده شهدا) به متراژ 1.286 متر مربع  از دیگر کارهای صورت پذیرفته در بخش مسکن است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.