بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ زیرساخت های تاکسی برقی در تهران فراهم نیست

حسن پورناظری؛ عضو انجمن صدای تاکسیرانان تهران گفت: با وجود اعلام ورود 2000 هزار تاکسی برقی به ناوگان تاکسیرانی تهران هنوز زیرساخت های شارژ این تاکسی ها فراهم نیست.

 زیرساخت های تاکسی برقی در تهران فراهم نیست
تین نیوز

حسن پورناظری؛ عضو انجمن صدای تاکسیرانان تهران گفت: با وجود اعلام ورود 2000 هزار تاکسی برقی به ناوگان تاکسیرانی تهران هنوز زیرساخت های شارژ این تاکسی ها فراهم نیست.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، پروژه ملی برقی سازی ناوگان تاکسیرانی بالاخره کلید خورد؛ گفته شده شرکت کرمان موتور 6000 دستگاه تاکسی برقی تولید خواهد کرد و از این تعداد تاکنون 2000 دستگاه  وارد ناوگان تاکسیرانی شده است.

 گرچه به گفته مسئولان سازمان تاکسیرانی شهر تهران نوسازی ناوگان عمومی به ویژه تاکسی ها نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوا دارند و شهرداری با دو رویکرد حرکت به سمت کاهش آلودگی هوا و ارتقای حمل و نقل عمومی حرکت به سمت برقی سازی را آغاز کرده اما این سوال مطرح است که آیا زیرساخت های لازم برای ورود تاکسی های برقی به تهران مهیاست؟ آیا خدمات بعد از فروش این تاکسی پیش بینی شده است.

خبری از خدمات پس از فروش تاکسی های برقی نیست

حسن پورناظری؛ عضو انجمن صدای تاکسیرانان تهران در این باره با انتقاد از اینکه خبری از خدمات پس از فروش تاکسی های برقی نیست خطاب به سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران عنوان کرد: بعنوان در دسترس ترین متولی امورات ما تاکسیرانان لطفا بفرماییدچگونه می شود طرحی با این وسعت باکج بنا نهادن خشت اول که تاثریا کج به پیش خواهد رفت باچنین بی تدبیری هایی انجام شود...!؟ شما بعنوان یکی از اصلی ترین متولیان جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی، از تعهدات و خدمات بعد از فروش این تاکسی ها ابراز بی اطلاعی می کنید...!؟ چرا می فرمایید دو هزار زیرساخت برای شارژ تاکسی برقی در تهران وجود دارد درحالیکه هنوز به بهره برداری نرسیده اند...!؟

چرا دستان تان را در به خاک سیاه نشاندن تاکسیرانان آلوده کردید!؟ شما وقتی با علم به اینکه این طرح عجولانه وسردرگم که هیچ ساختار درستی ندارد وتنها برای تبلیغات جناب زاکانی کلید خورده درآن مشارکت کرده اید، آیا به پایمال شدن حقوق ما نیاندیشیدید...!؟آیا به این فکر نکردید حق الناس را لگدمال کردید...!؟

بیشتر بخوانید:

سختی کار به رانندگان تاکسی تعلق می گیرد؟

پلاک شخصی شدن تاکسی های برقی؛ وعده ای بعید

پورناظری همچنین متذکر شد: علاوه بر کاستی هایی که در استفاده از تاکسی برقی در این برهه زمانی وجود دارد، قول های بی سند و مدرکی است که مسئولان حمل و نقل از جمله در خصوص «پلاک شخصی» شدن این تاکسی ها بعد از ۵ سال به تاکسیرانان می دهند. اما تا اینگونه صحبت ها تبدیل به قانون نشوند، هرگز قابلیت اجرایی پیدا نخواهند کرد چرا که با عوض شدن مدیران و مسئولان، آب پاکی به کلیه حرفها و عملکرد قبلی ها ریخته شده و مسئولان تازه روی کار آمده با ایده های جدیدتری سیاستگذاری می کنند که سابقه نشان داده هیچوقت هم به نفع ما تاکسیرانان عمل نکرده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    چشم‌‌بسته غیب گفتن ! خب معلومه که زیرساخت ها کم است و به اندازه کافی مهیا نیست چون اساسا این بحث در کشور ما جدید است یا می خواین زاکانی و دولت و مپنا و ... چوب جادوشونو دربیارن و بگن آجی مجی لاترجی‌ و یکهو فول زیرساخت مهیا شود ؟!! طبیعتا حداقل ۵ سال دیگر کار لازم است تا بحث خودروهای برقی یک سر و شکل بهتری بگیرد .