بازدید سایت : ۳۶۱۸۷

آغاز عملیات زیرسازی و احداث راه روستایی در حوزه بشرویه

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بشرویه از آغاز عملیات زیرسازی و آماده سازی در محورهای روستایی این شهرستان خبر داد.

آغاز عملیات زیرسازی و احداث راه روستایی در حوزه بشرویه
تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بشرویه از آغاز عملیات زیرسازی و آماده سازی در محورهای روستایی این شهرستان خبر داد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حامد نصیرایی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه، امروز چهارشنبه ۲۷ تیر از آغاز ادامه عملیات زیرسازی و آماده سازی در دو محور روستایی بشرویه چاهنو و بشرویه - چاه حاجی از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره در خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: این دو پروژه جمعا بطول ۳ کیلومتر در حال زیرسازی و آماده سازی جهت احداث و آسفالت می باشد، زیرسازی این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

نصیرایی با تاکید بر اینکه احداث راه روستایی و نگهداری آن یکی از وظایف ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای است، گفت: برای ایمنی کاربران جاده ای و بهره مندی روستائیان از راه آسفالته این امر در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی افزود: طی سال گذشته به میزان ۱۵٫۳ کیلومتر راه روستایی با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه شهرستان بشرویه احداث بهسازی و روکش شده است. 

وی با بیان اینکه راهداری شهرستان بشرویه مسئولیت نگهداری از ۶۲۳ کیلومتر راه ارتباطی را بر عهده دارد گفت: از این مقدار ۱۶۲ کیلومتر راه اصلی و فرعی ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و ۲۶۱ کیلومتر نیز راه شوسه و خاکی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.