بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
بر اساس یک تفاهم نامه صورت می‌گیرد

◄ همکاری بانک صنعت و معدن با شهر فرودگاهی امام در زمینه تکمیل پروژه‌ها

◄ همکاری بانک صنعت و معدن با شهر فرودگاهی امام در زمینه تکمیل پروژه‌ها

تین نیوز | بانک صنعت و معدن و شهر فرودگاهی امام، تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند، این تفاهم نامه به زودی به صورت رسمی میان این بانک و وزارت راه و شهرسازی امضا خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی، روز گذشته جلسه ای با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی، مدیر عامل بانك صنعت و معدن، مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور اقتصادی و مجری طرح توسعه فرودگاه امام خمینی(ره) در دفتر قائم مقام تشكیل شد كه پس از بحث و بررسی، منجر به امضای تفاهم نامه ای مبنی بر "تجهیز و تامین مالی" جهت تكمیل و توسعه پروژه های مختلف طرح عظیم ملی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) انجامید.

طرح شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر اساس  ماده 166 قانون برنامه پنجم توسعه به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و اساسنامه آن توسط شورای نگهبان تایید شده است و جهت اجرا و پیاده سازی این طرح عظیم، حجم وسیعی از سرمایه گذاری بخش غیر دولتی و سیستم بانكی و بخش خصوصی لازم است.

بر اساس این تفاهم نامه بانك صنعت و معدن در زمینه تعیین نیازهای طرح و شناسایی سرمایه گذاران، ایجاد روش های سرمایه گذاری و ایفای نقش عاملیت تامین مالی از صندوق های مختلف و فاینانس و ایجاد بازارهای سرمایه و تشكیل سندیكاهای بانكی و پیگیری چگونگی خدمات پذیره نویسی در صورت ضرورت تامین مالی اقدام می کند. 

حداكثر ظرف یك ماه، قرارداد نهایی بین وزارت راه و شهرسازی و بانك صنعت و معدن، طی یك مراسم رسمی به امضا خواهد رسید.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.