◄ «خودنظارتی» در شرکتهای حملونقلی
این پیشگیری از مدتها پیش از سوی خود شرکتهای حملونقلی انجام میشد و هر شکایتی که از راننده به دست ما رسیده است حتماً به آن رسیدگی شده است. ضمن اینکه با تخلفات برخورد کردیم و مواردی بوده است که پول اضافه گرفتهشده را هم به راننده پس دادهای
حسین احمدیزاده رئیس کانون انجمنهای صنفی کارفرمایان مؤسسات و شرکتهای حملونقل داخلی کالای کشوری در گفتوگو با خبرنگار تیننیوز نسبت به وجود خودنظارتی در شرکتهای حملونقلی توضیح داد.
وی گفت: از مدتها پیش و قبل از آغاز اعتراضات کامیون داران، در دفتر پایانه نسیمشهر دفتر شکایت از شرکتها برای رانندهها فراهم بود و رانندگان زیادی برای شکایت به این دفتر مراجعه میکردند.
به گفتهٔ احمدی زاده این پیشگیری از مدتها پیش از سوی خود شرکتهای حملونقلی انجام میشد و هر شکایتی که از راننده به دست ما رسیده است حتماً به آن رسیدگی شده است. ضمن اینکه با تخلفات برخورد کردیم و مواردی بوده است که پول اضافه گرفتهشده را هم به راننده پس دادهایم.
رئیس کانون انجمنهای صنفی کارفرمایان مؤسسات و شرکتهای حملونقل داخلی کالای کشوری با بیان اینکه این خود نظارتی از گذشته وجود داشت و وجود دارد، ادامه داد: بهتر است سیاست ها به سمت تحکیم روابط راننده و شرکگت حمل و نقلی و نه ایجاد اختلاف بین این دو طرف برود.
او گفت: صورتجلسات رسیدگی به شکایات رانندگان هم وجود دارد که حتی در مواردی در پی شکایت راننده شرکت متعهد شده است که دیگر تخلفی صورت نگیرد و ما حتی خودمان در صورت تخلف مجدد شرکت را به کمیسیون ماده 12 معرفی کردیم.
او ادامه داد: ما معتقد هستیم که تخلف یک شرکت موجب بدنامی باقی شرکتها میشود و به همین دلیل خودمان پیشگیری کردهایم و سریعاً شرکت متخلف را به کمیسیون اعلام میکردیم.