◄ درخواست مجدد برای جداسازی حق العمل کاری شرکت ها از سهم رانندگان با اجرای بخشنامه ۹۹.۰۴.۱۴
تکلیف به مدیران ذیربط در خصوص عمل به خواسته دیرینه رانندگان یعنی جداسازی حق العمل کاری شرکت های حمل و نقل از سهم رانندگان با اجرای بخشنامه ۹۹.۰۴.۱۴ از دیگر نیازهای این بخش است.
یکی از فعالان بخش حمل و نقل جاده ای ساختار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را نیازمند تغییرات اساسی دانست.
به گزارش تین نیوز ، نوید خیرمند با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: اجرای قوانین مصوب و ممانعت از تفسیر به رای مدیران میانی یکی از نیازهای اساسی این سازمان است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
او افزود: تکلیف به مدیران ذیربط در خصوص عمل به خواسته دیرینه رانندگان یعنی جداسازی حق العمل کاری شرکت های حمل و نقل از سهم رانندگان با اجرای بخشنامه ۹۹.۰۴.۱۴ از دیگر نیازهای این بخش است.
وی عنوان کرد: حذف رانت و اعمال نفوذ برخی مدیران برای تعدادی از صاحبان کالا با حذف ضرایب تطبیق نیز لازم است پیگیری شود.
این راننده کامیوندار گفت: نیل به اهداف تبیین شده در زمان افزایش ۱۲۰ درصدی عوارض جاده ای (نوسازی و بهسازی جاده ها ) از دیگر نیازهای این بخش است.
خیرمند ادامه داد: افزایش بهره وری ناوگان از طریق رایزنی با شورای نگهبان و جلوگیری از حذف اسقاط برای ناوگان اروپایی و همچنین نفی بومی گرایی با افزایش سالن های اعلام بار (مجازی و حقیقی) و نظارت مستمر توسط افراد سالم نیز ضروری است.
لطفا اصلاح فرمایید
عوارض جاده ای ۱۲۰ درصد اضافه شده است و به ۲۲۰ درصد افزایش یافته است .زیرا وقتی از چهار درصد به نه درصد افزایش یافته یعنی عدد صد ،شده دویست وبیست