بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

وزیر بهداشت تیمی را مامور رسیدگی به مصدومان حادثه قطار کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توییتی ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه قطار زاهدان - تهران، تیمی را مامور رسیدگی به مصدومان حادثه قطار زاهدان - تهران کرد.

وزیر بهداشت تیمی را مامور رسیدگی به مصدومان حادثه قطار کرد
تین نیوز

«سعید نمکی» تاکید کرده است که تیمی از معاونان وزارت بهداشت و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی را برای مدیریت و ارائه هرچه بهتر خدمات به مصدومان این حادثه مامور کردم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این توییت نوشت: مراکز درمانی استان سیستان و بلوچستان با تمامی امکانات در آماده باش کامل هستند.
رئیس جمهوری ایران نیز با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های قربانیان سانحه خروج قطار زاهدان - تهران از ریل تاکید کرد: دستگاه های امدادی و استانی، با بسیج همه امکانات، اقدامات لازم را برای درمان سریعتر مصدومان به عمل آورند
قطار مسافربری زاهدان - تهران به شماره ۷۲۵ در منطقه شورو زاهدان ساعت ۱۶ دیروز از خط خارج شد و بلافاصله نیروهای امدادی با حضور در محل عملیات امدادرسانی خود را آغاز کردند.
با توجه به مصدوم شدن تعدادی زیادی مسافر و جانباختن ۴ نفر از هموطنان در این سانحه، هم اکنون علت بروز این حادثه ازسوی کمیسیون رسیدگی و سوانح منطقه زاهدان کمیسیون عالی سواحل سوانح راه آهن در دست بررسی قرار گرفته است.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.