بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
معاون وزیر راه و شهرسازی

◄ با دستور وزیر راه، فرودگاه ماهشهر به شرکت فرودگاه‌ها واگذار شد

بر اساس اعلام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری شرکت فرودگاه‌ها در گام اول مسوولیت ناوبری فرودگاه‌های ماهشهر و عسلویه را بصورت مکتوب پذیرفت.

با دستور وزیر راه، فرودگاه ماهشهر به شرکت فرودگاه‌ها واگذار شد
تین نیوز

بر اساس اعلام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری شرکت فرودگاه‌ها در گام اول مسوولیت ناوبری فرودگاه‌های ماهشهر و عسلویه را بصورت مکتوب پذیرفت.

به گزارش تین نیوز ، رییس سازمان هواپیمایی کشوری در این باره به ایلنا گفته است: با دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و رایزنی سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها، شرکت فرودگاه‌ها در گام اول مسوولیت ناوبری فرودگاه‌های ماهشهر و عسلویه را بصورت مکتوب پذیرفت.

وی درباره گزارش نهایی علت سانحه فرودگاه ماهشهر که در تاریخ هفتم اسفندماه سال گذشته رخ داد و در جریان این سانحه هواپیمای بویینگ ام دی کاسپین از مسیر باند منحرف شد، گفت: هدف از بررسی سوانح، شناختن ریشه‌های رویداد و جلوگیری از رخداد مجدد آن با شناسایی و پیاده سازی اصلاحات لازم جهت حذف زمینه‌های تکرار آن است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: پس از آن با دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و رایزنی سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها، شرکت فرودگاه‌ها در گام اول مسوولیت ناوبری فرودگاه‌های ماهشهر و عسلویه را بصورت مکتوب پذیرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بنابراین با این تمهید، ادامه فعالیت فرودگاه ماهشهر و برقراری پروازها، از سوی سازمان هواپیمایی کشوری با رعایت کامل ایمنی مورد موافقت قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.