بازدید سایت : ۳۷۰۰۴

برنامه بازگشت حجاج به کشور در ۱۸ تیرماه اعلام شد

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" برنامه بازگشت حجاج به کشور در روز یکشنبه ۱۸ تیرماه را اعلام کرد.

برنامه بازگشت حجاج به کشور در ۱۸ تیرماه اعلام شد
تین نیوز

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" برنامه بازگشت حجاج به کشور در روز یکشنبه ۱۸ تیرماه را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" برنامه بازگشت حجاج به کشور در روز یکشنبه ۱۷ تیرماه را اعلام کرد که بر این اساس؛ تا پایان روز ۱۷ تیرماه سال جاری ۶ پرواز برای انتقال حجاج این استان از فرودگاه مدینه به مقصد فرودگاه گرگان انجام شده است. با این تعداد پرواز تا مدت زمان یاد شده یک هزار و ۴۳۷ نفر از حجاج به استان گلستان بازگشتند و در هجدهمین روز از عملیات بازگشت ۳ پرواز از فرودگاه مدینه به فرودگاه گرگان انجام می شود.

این پروازها به ترتیب پرواز شماره ۳۵۳۱ شامل کاروان های ۳۸۰۰۵-۳۸۰۵۸ در ساعت ۰۷:۵۰ و پرواز شماره ۳۵۳۵ شامل کاروان های ۳۸۰۵۰-۳۸۰۵۸ در ساعت ۱۴:۴۰ و پرواز شماره ۳۵۴۱ شامل کاروان های ۳۸۰۵۰-۳۸۰۸۱-۳۸۰۸۵ در ساعت ۰۰:۴۰ روز بعد به فرودگاه گرگان وارد می شوند.

یادآور می شود، در حج تمتع ۱۴۰۳ تعداد ۵ هزار و ۱۲۷ زائر از استان گلستان با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عربستان مشرف شدند. همچنین خانواده های گرامی حجاج این استان برای دریافت اطلاعات پروازها، می توانند با شماره تلفن ۰۹۱۱۲۱۴۰۲۲۶ تماس بگیرند.

مازندران

از شروع عملیات بازگشت حجاج استان مازندران به کشور تا پایان روز ۱۷ تیرماه سال جاری ۱۰ پرواز برای انتقال حجاج استان مازندران از فرودگاه جده به مقصد فرودگاه ساری انجام شده است. با این تعداد پرواز تا مدت زمان یاد شده ۲ هزار و ۶۰۴ نفر از حجاج به این استان بازگشتند. در هجدهمین روز از عملیات بازگشت، ۴ پرواز از فرودگاه مدینه به فرودگاه ساری انجام می شود.

پرواز شماره ۱۵۳۱ شامل کاروان های ۳۰۰۷۰-۳۰۱۰۰ در ساعت ۱۲:۰۰، پرواز شماره ۱۵۳۵ شامل کاروان های ۳۰۰۶۸-۳۰۰۹۶-۳۰۱۰۰ در ساعت ۱۳:۰۰، پرواز شماره ۱۵۴۵ شامل کاروان های ۳۰۰۹۶-۳۰۰۹۹ در ۱۶:۰۰، پرواز شماره ۱۵۴۷ شامل کاروان های ۳۰۰۲۱-۳۰۰۴۵-۳۰۰۸۷ در ۲۱:۴۵ وارد فرودگاه ساری می شوند.

در حج تمتع ۱۴۰۳ تعداد ۴هزار و ۳۶۰ نفر از استان ساری با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عربستان مشرف شدند. خانواده های گرامی حجاج این استان برای دریافت اطلاعات پروازها، می توانند با شماره تلفن ۰۱۱۳۳۷۲۲۵۱۱-۰۱۱۳۳۷۲۲۷۹۱تماس حاصل نمایند.

تهران  (فرودگاه امام خمینی (ره))

از شروع عملیات بازگشت حجاج استان تهران به کشور تا پایان روز ۱۷ تیرماه سال جاری ۷۸ پرواز برای انتقال حجاج این استان از فرودگاه مدینه و جده به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شده است. با این تعداد پرواز تا مدت زمان یاد شده ۱۷هزار و ۷۲۹ نفر از حجاج به این استان بازگشتند. در هجدهمین روز از عملیات بازگشت ۶ پرواز از فرودگاه مدینه و جده به فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می شود.

این پروازها به ترتیب پرواز شماره ۳۶۰۷ (مدینه) شامل کاروان های ۱۷۳۵۶-۳۱۰۲۵ در ۰۵:۳۵، پرواز شماره ۳۵۴۳ (مدینه) شامل کاروان های ۱۷۰۰۱-۳۱۰۲۵ در ساعت ۰۸:۰۵، پرواز شماره ۱۵۳۹ (جده) شامل کاروان های ۱۷۲۳۹-۴۹۰۱۷ در ساعت ۱۴:۰۵، پرواز شماره ۱۵۳۳ (جده) شامل کاروان های ۱۷۳۶۰-۲۸۰۱۳ در ساعت ۰۰:۰۵، پرواز شماره ۳۵۳۷ (مدینه) شامل کاروان ۱۷۱۸۹ در ساعت ۰۱:۲۵ با مداد روز بعد، پرواز شماره ۳۵۲۹ (مدینه) شامل کاروان های ۱۷۱۸۹-۱۷۱۸۳ ۰۱:۵۵ بامداد روز بعد وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می شوند.

در حج تمتع ۱۴۰۳ تعداد ۲۸هزار و ۲۲۵ زائر از استان تهران با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عربستان مشرف شدند. خانواده های گرامی حجاج این استان برای دریافت اطلاعات پروازها، می توانند با شماره تلفن های ۴۶۶۲۵۱۵۱ تماس حاصل بگیرند.

آذربایجان غربی

بازگشت حجاج استان آذربایجان غربی به کشور از روز ۱۸ تیرماه سال جاری از فرودگاه مدینه به مقصد فرودگاه ارومیه آغاز می شود. در هجدهمین روز از عملیات بازگشت، دو پرواز از فرودگاه مدینه به فرودگاه ارومیه انجام می شود.

این پروازها به ترتیب پرواز شماره ۳۵۳۹ شامل کاروان های ۱۲۰۳۷-۱۲۱۶۴ در ساعت ۱۶:۴۵، پرواز شماره ۳۵۳۳ شامل کاروان های ۱۲۰۶۴-۱۲۱۵۳-۱۲۱۶۴ ساعت ۰۰:۴۰ روز بعد وارد فرودگاه ارومیه می شوند.

گفتنی است در حج تمتع ۱۴۰۳ تعداد یک هزار و ۹۱۶ نفر از استان آذربایجان غربی با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عربستان مشرف شدند. خانواده های گرامی حجاج این استان برای دریافت اطلاعات پروازها، می توانند با شماره تلفن های ۰۹۱۰۱۸۰۲۸۲۰-۰۴۴۳۳۴۶۸۴۰۰ تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.