بازدید سایت : ۲۱۹۷۳

تقدیر از مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی بابت برگزاری عملیات اربعین

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی به مناسبت برگزاری موفق، ماندگار و بی بدیل عملیات اربعین ۱۴۰۳ در ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر از مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی بابت برگزاری عملیات اربعین
تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی به مناسبت برگزاری موفق، ماندگار و بی بدیل عملیات اربعین ۱۴۰۳ در ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) محمدی بخش، معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از سعید چلندری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به مناسبت برگزاری موفق، ماندگار و بی بدیل عملیات اربعین ۱۴۰۳ در ترمینال سلام، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نیز طی پیامی ضمن اعلام پایان عملیات اربعین۱۴۰۳ از کلیه دست اندرکاران این عملیات باشکوه تشکر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسمه تعالی

أَللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَومَ الْوُرُودِ

اینک که عملیات پروازی اربعین ۱۴۰۳ در پرتو عنایات و الطاف بی کران الهی و با وحدت و هم دلی  و با حضور شورانگیز شیفتگان و دل دادگان آن امام همام در اوج عزت، عظمت، کرامت و امنیت برگزار شد؛ و به پایان رسید خداوند قادر متعال را بابت این حماسه بی بدیل شاکر و سپاسگزاریم.

شکر خدای را که در این برهه از زمان فرصت خدمت گذاری را به همه ما در موکب عمود صفر در ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عطا فرمود و با برگزاری اربعینی باشکوه، ماندگار و بی بدیل در این مسیر سراسر عزت و سربلندی، فصلی باشکوه در تاریخ پر افتخار این شهر فرودگاهی گشود.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی خدمات و تلاش های صادقانه همه خادمین زائران امام حسین (ع)  در این مسیر پر از عشق ، دل دادگی و ایمان، از اهتمام  در استقبال  و بدرقه شایسته زائران  اربعین حسینی تقدیر نموده و  از همکاری های مؤثر و کارآمد کلیه دل سوزان و عاشقان آقا اباعبدالله الحسین(ع)، از جمله همکاران نظامی و انتظامی و امنیتی، نهادهای نظارتی ،گمرک ، سوخت رسانی هواپیما، بهداشت مرزی ، شرکت های هواپیمایی ، شرکت های خدماتی و همه دست اندرکاران عملیات اربعین ۱۴۰۳ کمال تشکر را دارم.

امیدوارم تحت عنایات خاصه امام حسین(ع) و در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عجل) همواره سلامت ، سعادتمند و سربلند باشید

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.