بازدید سایت : ۱۴۵۴۴۹
پرسش رسانه تخصصی حمل و نقل از فعالان حوزه حمل‌ و نقل هوایی

◄ محمدی بخش زیر ذره بین ؛ رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در عملکرد خود موفق بوده است؟

مخاطبان ما می توانند با ارزیابی عملکرد محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به بررسی اقدامات ایشان و و نقاط قوت وضعف آنها پرداخته و ضرورت تداوم مدیریت وی و یا توقف و اصلاح این مسیر را از دیدگاه خود تبیین کنند.

محمدی بخش زیر ذره بین ؛ رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در عملکرد خود موفق بوده است؟
تین نیوز |

مخاطبان ما اعم از دست اندرکاران، فعالان، مدیران، تشکل ها  و کارشناسان حوزه هوانوردی می توانند با ارزیابی عملکرد محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به بررسی اقدامات ایشان و و نقاط قوت وضعف آنها پرداخته و ضرورت تداوم مدیریت وی و یا توقف و اصلاح این مسیر را از دیدگاه خود تبیین کنند.

با توجه به آغاز به کار خانم دکتر فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی و احتمال تغییر و تحول در سطوح مختلف معاونت ها و زیرمجموعه های این وزارتخانه، تین نیوز به عنوان رسانه تخصصی حوزه حمل و نقل، قصد دارد مسئولان ارشد معاونت ها و زیرمجموعه های این وزارتخانه که در حال حاضر مشغول به کار هستند را در معرض ارزیابی عموم مخاطبان قرار دهد.

یکی از معاونت های مورد نظر در این ارزیابی، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری است.

از مخاطبان محترم اعم از مدیران، کارشناسان، فعالان، تشکل های مرتبط هر حوزه و تمام ذینفعان تقاضا داریم ضمن برشمردن اقدامات و برنامه ها و وعده های محمدی بخش، عملکرد ایشان را در زمینه های مختلف مورد ارزیابی و نقد قرار دهند و بیان کنند از دیدگاه آنها این مقام مسئول حوزه حمل و نقل هوایی در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق بوده است یا خیر؟

شایان ذکر است؛ مخاطبان گرامی می توانند در صورت تمایل، علاوه بر ارائه نظر و تحلیل خود از عملکرد کاپیتان محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به صورت توصیفی، نظر خود را به صورت کمی و با نمره دهی به ایشان از عدد صفر تا 20 نیز اعلام کنند.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ایرانی

    سردار محمدی بخش در سازمان موفق عمل ننموده است ، تأخیرات هوانوردی بدلیل ناوگان سالمند، عدم تلاش برای رفع تحریم هوانوردی ، ......