بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

معماری سازمان هواپیمایی کشوری باید متناسب با وضعیت کنونی تغییر کند

معماری سازمان هواپیمایی کشوری باید متناسب با وضعیت کنونی باشد و سازمان با بازمعماری در حوزه رویه ها و فرآیندها، ارتقا خواهد یافت.

معماری سازمان هواپیمایی کشوری باید متناسب با وضعیت کنونی تغییر کند
تین نیوز |

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری گفت: معماری سازمان هواپیمایی کشوری باید متناسب با وضعیت کنونی باشد و سازمان با بازمعماری در حوزه رویه ها و فرآیندها، ارتقا خواهد یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، حسین پورفرزانه در جلسه هم اندیشی با مدیران مراکز تعمیر و نگهداری و صلاحیت پروازی اظهار امیدواری کرد که همفکری و هم اندیشی جلسه امروز منجر به تعریف و ارائه نقطه نظرات بهتر به منظور کاستن از نقایص سازمان هواپیمایی و صنعت هوانوردی در حوزه سیستم تعمیرات و نگهداری و کارکرد بهینه و در نهایت منجر به تولید با کیفیت تر شود.

پورفرزانه افزود: معماری سازمان هواپیمایی کشوری باید متناسب با وضعیت کنونی باشد و با بازمعماری سازمان در حوزه رویه ها و فرآیندها سازمان را ارتقا خواهیم داد.

گفتنی است؛ این جلسه با حضور مدیران و کارشناسان تعمیر و نگهداری و صلاحیت پرواز بخش های هلی کوپتری، ایرلاین ها، هواپیماهای سبک و مراکز آموزشی برگزار شد.

مدیران و کارشناسان مراکز تعمیر و نگهداری و صلاحیت پرواز به ارائه نقطه نظر خود در خصوص چالش ها و پیشنهادهای حوزه صنعت هوانوردی پرداختند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دادخواه

    آقای پورفرزانه برادر عزیز ، لطفا شجاع باش و در یک مصاحبه تخصصی دو طرفه با چند خبرنگار کارشناس خبره هوانوردی داخلی و بین المللی ایرانی حضور بهم رسان تا به سوالات چالشی و تخصصی پاسخ بدهی،در غیر اینصورت مانند اسلاف ابتر خود طی چهار دهه گذشته قلمداد خواهی شد.ما منتظریم جناب دکتر!