خسارت تمامی مسافران پروازهای شکایت شده پرداخت می شود
مدیرکل دفتر نظارت بر فعالیت فرودگاه و شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی گفت: تمامی زیان مسافران پروازهای هفته گذشته که فرود اضطراری داشته در صورت شکایت مسافران پرداخت می شود.
مدیرکل دفتر نظارت بر فعالیت فرودگاه و شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی گفت: تمامی زیان مسافران پروازهای هفته گذشته که فرود اضطراری داشته در صورت شکایت مسافران پرداخت می شود.
به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، صدیق نیا مدیرکل دفتر نظارت بر فعالیت فرودگاه ها ، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پس اعتراض مسافران ایران ایر تور و کیش ایر و کاسپین به پاسخ گو نبودن این شرکت ها در پی فرود اضطراری در محلی به جز مقصد سازمان هواپیمایی کشوری به این موضوع ورود کرده و زیان مسافران به طور قطع طبق قانون حقوق مسافری جبران می شود.
وی ادامه داد: نقص فنی علت بروز برای دو پرواز کیش و کاسپین و مسافران شکایت را ثبت کنند.
صدیق نیا اظهار کرد : پرواز کاسپین در مسیر ایروان به فرودگاه امام خمینی به علت نقص فنی در فرودگاه تبریز به زمین می نشیند و پس از ایمن شدن شرایط پروازی بدون آنکه مسافران پیاده شوند دوباره پرواز انجام می شود.
مدیر کل سازمان هواپیمایی تاکید کرد:پرواز کیش _ تهران کیش ایر با توجه به بروز نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در در اصفهان می شود که زمینه ساز تاخیر بیش از ۴ساعت می شود.
وی افزود: مسافران با توجه به شیوه نامه حقوق مسافر در صورت انجام شکایت رسیدگی و جبران خسارت می شود.