بازدید سایت : ۳۸۹۸۹
به مناسبت هفته هوای پاک برگزار می شود:

◄ رونمایی جدید تاکسیرانی تهران در راستای کاهش آلودگی هوای پایتخت

◄ رونمایی جدید تاکسیرانی تهران در راستای کاهش آلودگی هوای پایتخت

تین نیوز | مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از رونمایی از اقدامات جدید تاكسیرانی تهران در راستای كاهش آلودگی هوای پایتخت، خبر داد و گفت: طی مراسمی از 50 خودروی مدرن هیبریدی و استاندارد یورو 5 افزون بر آنچه در گذشته به ناوگان تاكسیرانی تهران وارد شده بود، رونمایی خواهد شد.

میثم مظفر در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، با اشاره به اقدامات جدی سازمان در خصوص کمک به کاهش آلودگی هوای تهران، گفت: در ششمین روز از هفته هوای پاك که به نام روز «خودروی پاك، معاینه فنی و هوای پاک» نامگذاری شده است، این کار به منظور کاهش آلاینده ها در هوای شهر تهران، به اجرا گذاشته می شود.

وی تصریح کرد: در این مراسم قالب جدید همكاری تاكسیرانی تهران با شركت‌های تاکسیرانی خصوصی به صورت "خودرو مالكی" معرفی می‌شود. در این قالب جدید سرمایه گذاری بخش خصوصی بدین صورت تعریف شده كه خودروهای تاكسی مدرن تحت مالكیت شركت خصوصی بوده و راننده نیز حقوق و مزایای خود را از آن شركت دریافت خواهد كرد.  

مظفر افزود: سازمان تاكسیرانی در سنوات گذشته با حركت در راستای وارد كردن تاكسی‌های مدرن با كمترین میزان آلایندگی به ناوگان تاكسی‌های تهران، همواره سعی بر این داشته وظیفه خود را در كاهش آلودگی هوای پایتخت به نحو احسن انجام دهد. نوسازی 4 هزار تاكسی فرسوده کاربراتوری و تعویض 5 هزار كاتالیست تاكسی در سال گذشته گویای همین عزم جدی است.

گفتنی است، سازمان تاکسیرانی از مدت ها پیش که همراهی خوبی در نوسازی تاکسی ها از محل تولیدات داخلی دریافت نکرد با اقدامی خود جوش اقدام به جذب همکارانی از بخش خصوصی کرد. طرح خودرو مالکی یکی از این طرح ها است که با مشارکت بخش خصوص به اجر گذاشته می شود، طرحی که اگر به سرانجام برسد نوسازی تاکسی های تهران را با تحولی بزرگ همراه می کند.

بنا به گفته مظفر رونمایی از 50 دستگاه خودرو هیبرید به منظور بکار گیری آنها در ناوگان تاکسیرانی در هفته آینده کلید می خورد. جای بسی امیدواری است که این مراسم سرآغاز کاهش آلایندگی تاکسی ها در تهران باشد.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.