بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

چمران: مشکل تاکسی‌ های برقی ارتباطی به شورا و شهرداری ندارد

چمران در مورد اعطای وام برای تاکسی‌های برقی گفت: مشکل اصلی از وزارت نفت ناشی می‌شود که ۴۵۰ میلیون تومان را پرداخت نمی‌کند. شهرداری نباید تاکسی خریداری کند و این موضوع باید در دولت حل شود و ارتباطی به شورا و شهرداری ندارد.

چمران: مشکل تاکسی‌ های برقی  ارتباطی به شورا و شهرداری ندارد
تین نیوز |

رئیس شورای شهر تهران گفت: اتوبوس های برقی چینی هنوز به تهران نرسیده و در بندرعباس است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز دویست و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تشریح مصوبات امروز شورا  گفت: امروز گزارشی از سوی باقری رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران درباره موزه امام علی و مسائل مرتبط با آن ارائه می شود. همچنین، بررسی وضعیت مالی شهرداری تهران در مردادماه سال جاری و عضویت اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ از طرح غرف میوه و تره بار نیز از دستور جلسه امروز شورا خواهند بود.

وی درباره واردات اتوبوس های برقی چینی به تهران افزود: این اتوبوس ها هنوز به تهران نرسیده و هنوز در بندرعباس است. البته اتوبوس های داخلی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شده اند هر چند که ورود اتوبوس های خارجی زمان بر خواهد بود.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به گزارش منتشر شده در یکی از روزنامه ها درباره موزه امام علی و مطلبی بر علیه ایشان گفت: اگر مطلب به خوبی نوشته شده باشد، مشکلی نیست؛ اما اگر بد نوشته شده باشد، امیدواریم خداوند آنها را هدایت کند.

وی افزود: موزه امام علی تنها موزه ای نیست که تابلوهای نفیس را جمع آوری و آثار هنرمندان را خریداری می کند.خرید و فروش در سایر موزه ها نیز یک رویه محسوب می شود؛ اما با توجه به حواشی پیش آمده امروز از رئیس سازمان فرهنگی و هنری خواسته ایم که در صحن حاضر و پاسخ های لازم را ارائه دهد.

چمران در مورد اعطای وام برای تاکسی های برقی گفت: مشکل اصلی از وزارت نفت ناشی می شود که ۴۵۰ میلیون تومان را پرداخت نمی کند. شهرداری نباید تاکسی خریداری کند و این موضوع باید در دولت حل شود و ارتباطی به شورا و شهرداری ندارد.

وی تاکید کرد: قرار بود شهردار تهران با معاون اول رئیس جمهور جلسه ای داشته باشد تا این مشکل حل شود و تأکید کرد که با این رقم نمی توان تاکسی برقی خرید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.