بازدید سایت : ۸۸۲۸۵

◄ طراحی پلتفرم حمل‌ونقل بین‌المللی توسط یک شرکت دانش‌بنیان داخلی

یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در مشهد موفق به طراحی پلتفرم حمل‌ونقل بین‌المللی با برند «توتال» در کشور شد.

طراحی پلتفرم حمل‌ونقل بین‌المللی توسط یک شرکت دانش‌بنیان داخلی
تین نیوز |

محمد محمدپور مدیرعامل شرکت دانش بنیان نوید آوران ویستا تام (توتال) با اشاره به پیچیدگی‌های مسئله حمل بار که هر شرکت حمل‌ونقل با آن سروکار دارد، در مورد پلتفرم حمل‌ونقل بین‌المللی این شرکت که به حل این پیچیدگی کمک می‌کند، گفت: این پلتفرم امکان مدیریت هوشمند در شرکت‌های مربوط به این حوزه را فراهم می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، وی با اشاره به استقبال شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی از پلتفرم حمل‌ونقل بین‌المللی توتال گفت:  هوشمندسازی پلتفرم توتال در سه محور فرآورده‌های حمل‌ونقل در سطح بین‌المللی، کنترل‌های مالی در جهت بهره‌وری اقتصادی و فراهم آوردن بستر توسعه حمل‌ونقل با اجرایی کردن هوشمند بار انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان توتال، بازار هدف این پلتفرم را شامل شرکت‌های حمل‌ونقل در سطح داخل و خارج از کشور اعلام کرد.

محمدپور در ادامه به صادرات این محصول نیز اشاره کرد و گفت: شرکت ما تاکنون به کشورهای همسایه و منطقه همچون ترکیه، افغانستان، پاکستان و امارات صادرات داشته است.

وی در مورد مزیت رقابتی این پلتفرم نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی اظهار کرد: نرم‌افزار ما کار هوشمندسازی را با توجه به شکل مدیریتی آن شرکت اجرایی می‌کند و از دانشی برخوردار است که مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل می‌تواند بر اساس آن تصمیم‌گیری‌های خود را در جهت توسعه شرکت انجام دهند و از طریق این پلتفرم، امکان رهگیری محموله را در تمام مسیر حمل دارند و می‌توانند همه فرآیندهای حمل و نقل را از مرحله سفارش و دریافت بار تا رسیدن بار به مقصد و تحویل به صاحب کالا کاملا کنترل کنند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان توتال در مورد چشم‌انداز این شرکت در تولید پلتفرم حمل‌ونقل بین‌المللی توتال  اظهار کرد: ما به دنبال توسعه منابع انسانی، توسعه تجارت و فروش و ارائه این پلتفرم به شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی از جمله در ترکیه هستیم.

محمدپور ادامه داد: سعی می‌کنیم تا نیروهای انسانی که بتوانند پلتفرم حمل‌ونقل بین‌المللی را توسعه دهند، تربیت کنیم و البته حوزه‌های بزرگتری را نیز به حوزه‌های تجاری شرکت اضافه کرده‌ایم و به بازارهای بین‌المللی افغانستان و ترکیه نیز وارد شده‌ایم.

وی فروش و ارائه این پلتفرم به شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی و تبدیل اپلیکشین توتال به یک پلتفرم بین‌المللی را از برنامه‌های این شرکت اعلام کرد و گفت: سعی داریم تا این محصول را به سطح استانداردهای جهانی برسانیم تا در بازارهای بزرگ بین‌المللی با محدودیت‌های کشوری و منطقه‌ای مواجه نشویم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.