بازدید سایت : ۲۸۴۵۳
مدیرکل دفتر آماد وزارت صمت:

◄ در هلدینگ دکا با یک مجموعه مدرن لجستیک مواجه هستیم

مدیرکل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صمت گفت: یکی از اصلی ترین دغدغه های ما در حوزه لجستیک همواره tracking و مسیریابی کالاها به صورت لحظه ای است که این امر در مجموعه لجستیک هلدینگ دکا به خوبی محقق شده است.

در هلدینگ دکا با یک مجموعه مدرن لجستیک مواجه هستیم
تین نیوز

مدیرکل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صمت گفت: یکی از اصلی ترین دغدغه های ما در حوزه لجستیک همواره tracking و مسیریابی کالاها به صورت لحظه ای است که این امر در مجموعه لجستیک هلدینگ دکا به خوبی محقق شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هلدینگ دکا، محمدجواد نظرزاده در جریان بازدید از زنجیره ارزش هلدینگ دکا با اشاره به اهمیت فناوری های نوین و هوشمند در صنعت لجستیک افزود: خوشبختانه در هلدینگ دکا با یک مجموعه مدرن لجستیک مواجه هستیم.

وی ادامه داد: دانستن مکان کالاها و ردیابی آن ها از نظر مکانی و زمان بندی برای همه صنایع اهمیت زیادی دارد و این موضوعی است که باید در صنعت لجستیک دیده شود.

بیشتر بخوانید:

زنجیره‌ ای کامل از خدمات 360 درجه لجستیک در بخش خصوصی

نظرزاده بیان کرد: بر اساس بازدیدی که داشتم، فرآیندهای مدرنی در هلدینگ دکا وجود دارد که تمامی کالاها چه کالاهای در حال حمل و چه در مقطع انبارش به صورت کامل مانیتورینگ می شود، تمامی کالاها از مبدأ تا مقاصد مختلف در سراسر ایران، از انبار تا کارخانه و در همه مراحل رهیابی می شوند و این فرآیند یکی از اهداف اصلی لجستیک را محقق می کند.

وی افزود: آنچه در مجموعه دکا مشاهده کردم نگاه درست به موضوع لجستیک است که در آینده با حمایت های دولت می تواند بخشی از اهداف لجستیک کشور را محقق کند.

گفتنی است دفتر آماد و توزیع از دی ماه 1400 در ساختار وزارت صمت تأسیس شد. این دفتر مأموریت های مربوط به حمل و نقل و لجستیک نظام توزیع در حوزه صنعت، معدن و تجارت را دنبال می کند. “آماد” معادل فارسی کلمه لجستیک است و به حرکت مواد، محصول و اطلاعات در درون یک زنجیره تأمین گفته می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.