بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

احداث 100 کیلومتر مترو طی چهار سال در شورای چهارم

اقبال شاکری با بیان اینکه کار در زیرزمین خطرناک‌ترین کار محسوب می‌شود، گفت: طی چهار سال در شورای چهارم 100 کیلومتر مترو احداث شده است.

احداث 100 کیلومتر مترو طی چهار سال در شورای چهارم
تین نیوز

اقبال شاکری با بیان اینکه کار در زیرزمین خطرناک‌ترین کار محسوب می‌شود، گفت: طی چهار سال در شورای چهارم 100 کیلومتر مترو احداث شده است.

اقبال شاکری در جریان سیصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: پروژه‌های بزرگ یک صنعت محسوب می‌شوند و باید به آنها اهمیت داد.

وی تصریح کرد: اگر در خصوص پروژه‌ها چه در زمان احداث و چه در زمان افتتاح سؤال و پرسشی وجود دارد، می‌توان آنها را به صورت رسمی و با مستندات از مسئولان شهری پرسید و آنها نیز موظفند پاسخ لازم را به آنها بدهند.

شاکری افزود: قطعاً با سر و صدا نمی‌توان به پاسخ‌های موردنظر خود رسید و باید در یک فضای آرام، پرسش‌ها مطرح و جواب آنها داده شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران ادامه داد: طبق گزارشات مستند و آمارهای رسمی در کشور 60 درصد از پروژه‌ها از زمان هزینه تا بهره‌برداری‌شان افزایش هزینه دارند، ضمن اینکه 60 درصد از همین پروژه‌ها از اهداف و برنامه عقب هستند.

شاکری تصریح کرد: شورای چهارم در طول چهار سال صد کیلومتر مترو در زیر زمین انجام داده است که کار در زیر زمین ریسک‌ترین کار محسوب می‌شود و در واقع سالیانه پنج هزار میلیارد تومان برای حمل و نقل هزینه شده که این افتخاری برای جامعه و رکورد در مدیریت شهری است.

وی با انتقاد از برخی سوالات اعضای شورای شهر تهران گفت: نباید با سوالات منفی و نادرست ایجاد تشویش کنیم و باید بر اساس مستندات و گزارش صحبت کنیم.

شاکری ادامه داد: در صورتی مدیریت شهری به وعده و برنامه خود برای احداث خطوط مترو عمل کرده است که ما همچنان منتظر 2 هزار واگن هستیم و این سؤال مطرح می‌شود که چه کسی باید پاسخگو در این زمینه باشد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه به درگیری که روزهای گذشته در منطقه 6 صورت گرفت اشاره کرد و گفت: این درگیری بین دو نفر از پرسنل پسماند با اراذل و اوباش بوده که منجر به زخمی شدن یکی از پرسنل و فوت یکی از پرسنل پسماند شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.