بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

◄ برنامه‌های مترو تهران برای ماه رمضان

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با همکاری بنیاد خیریه وفاق سبز علوی به مناسبت ماه مبارک رمضان «طرح خیرات نان کریم اهل‌بیت علیه‌السلام» را برگزار می‌کند.

برنامه‌های مترو تهران برای ماه رمضان
تین نیوز

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: در ایام ماه مبارک رمضان به‌منظور ارائه مشاوره دینی و پاسخگویی به پرسش‌های شرعی و مذهبی مسافران «طرح نسیم بهشت» در 40 ایستگاه منتخب و پرتردد متروی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، محسن محمدیان با اشاره به اینکه اجرای این طرح با درصد بالایی از رضایت و اعتماد مسافران در سال‌های گذشته همراه بوده است افزود: طرح نسیم بهشت مسیری جدید در ارتباط روحانیت با مردم است که در این طرح، روحانیون، با حضور در میان مردم و ارتباط نزدیک با آنان، شرایط مساعدی را برای گفت‌وگو و ارتباط کلامی فراهم کرده و علاوه بر پاسخگویی به پرسش‌های دینی مذهبی و برطرف شدن ابهامات و شبهات شرعی، مشاوره‌های دینی و خانوادگی نیز ارائه می‌کنند.

اجرای طرح «خیرات نان کریم اهل‌بیت علیه‌السلام» در متروی تهران

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در ادامه از اجرای طرح «خیرات نان کریم اهل‌بیت علیه‌السلام» خبر داد.

محسن محمدیان گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با همکاری بنیاد خیریه وفاق سبز علوی به مناسبت ماه مبارک رمضان «طرح خیرات نان کریم اهل‌بیت علیه‌السلام» را برگزار می‌کند.

وی بابیان اینکه این طرح به‌منظور ترویج و اطلاع‌رسانی خیرین از طرح‌های بنیاد بالأخص طرح سفره‌های علوی برگزار می‌شود افزود: ایستگاه‌های تئاتر شهر، نبرد، میدان انقلاب اسلامی، شادمان، امام خمینی (ره)، سرسبز، فرهنگسرا، شهید محلاتی، میدان منیریه و قلهک از 2 تا 13 خرداد 97 از ساعت 10 الی 20 میزبان این طرح هستند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.