بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
درشرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه صورت گرفت:

◄ کاهش هزینه‌ها با بومی سازی بخشی ازقطعات پرمصرف

نایب رییس هیات مدیره ومدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از بومی‌سازی قطعات مصرفی مهم در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خبر داد.

 کاهش هزینه‌ها با بومی سازی بخشی ازقطعات پرمصرف
تین نیوز

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، با اشاره به شرایط موجود اقتصادی و تحریم‌های موجود در کشور گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه نیز همانند دیگر صنایع برای تامین بخشی از کالاها که جزو قطعات پرمصرف و پرهزینه است با مشکلاتی همراه بود اما با تلاش متخصصان داخلی و بومی‌سازی آن‌ها تلاش کرده ایم تا از ایجاد اختلال در خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران جلوگیری کنیم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه هندریل ۸۲۲ پله برقی در همین دوره توسط متخصصین داخلی بومی‌سازی شده است افزود: ما در حال حاضر کم‌ترین خرابی پله‌برقی را در ایستگاه‌های مترو شاهد هستیم.

نوبخت در ادامه از بومی‌سازی سوزن‌ها و بخشی از ترمزهای قطار خبر داد و تصریح کرد: بومی‌سازی تجهیزات کمک بزرگی در کاهش هزینه‌های شرکت  داشته است اگرچه شرایط موجود باعث بالا رفتن قیمت‌های تمام‌شده  تامین تجهیزات می‌شود.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: هنوز هم بخشی از تجهیزات موردنیاز باید از کشورهای دیگر تامین شود و نیاز به تهیه ارز دارد اما سعی کرده ایم خرید هایمان را از سامانه نیما انجام دهیم تا با تامین به موقع تجهیزات بهترین خدمات‌رسانی را داشته باشیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.