بازدید سایت : ۴۱۸۵۲

مترو سرمایه مهم برای منطقه است

امام جمعه ورامین گفت: مترو سرمایه مهم برای منطقه است و وقتی این سرمایه گذاری صورت گرفته است باید تبدیل به ثروت شود.

مترو سرمایه مهم برای منطقه است
تین نیوز

حجت الاسلام مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان ورامین در خطبه های نماز جمعه ۲۶ مرداد ماه شهرستان ورامین با اشاره مترو دشت ورامین، گفت: حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند به واسطه شهادت حسین علیه السلام حرارتی در قلب مؤمنین بوجود می آید که هرگز خاموش نمی شود و این داغ در قلب مومن جای گیرد و  قلب مؤمن ظرف غم سید الشهدا  علیه السلام می شود و این داغ ارتباطی قلبی می شود که دارای ویژگی هایی است. این ارتباط از جنس ارتباط های کسبی دنیوی نیست.

حجت الاسلام عزیزی در خطبه دوم نماز جمعه به مسئله مترو دشت ورامین اشاره کرد و بیان کرد: مسئله مترو برای ما از لحاظ اینکه سرمایه مهم برای منطقه مهم است و  بخشی از این کار برنامه ریزی و اجرا  شده و ارزش چند هزار میلیاردی دارد و وقتی این سرمایه گذاری صورت گرفته است باید تبدیل به ثروت شود و اگر صورت نگیرد به معضل تبدیل می شود.

وی افزود : از وقتی طرح مترو متوقف شده است باعث اتلاف سرمایه های انسانی، علمی و سرمایه گذاری شده است و این ضرر برای منطقه است و عدم استفاده از این سرمایه مایه فرسایش شده است و اگر بخواهیم دوباره ادامه بدهیم برای احیای آن باید سرمایه جدیدی را بکار بگیریم و این سرمایه ملت است که تلف می شود و این خودش گره بزرگی برای مملکت و نظام می شود.

امام جمعه شهرستان ورامین ادامه داد: توقف این طرح خسارت بار است و طرح فرسایشی می شود و عقل و منطق حکم می کند که وقتی طرحی شروع می شود باید تا آخر ادامه پیدا کند و هر روز از عدم اجرای این طرح برای دشت ورامین خسارت بار است و اقتضای حاکمیت اسلامی  این نیست و ما اگر در این مورد بحث می‌کنیم به خاطر ادامه دار نشدن خسارت‌ها است.

حجت الاسلام عزیزی خواستار تبدیل سرمایه مردم در مورد مترو به ثروت شد و گفت: خسارت اجتماعی توقف طرح باعث نا امیدی  می شود و مسئولین باید نسبت به ترک فعل‌ها در خصوص عدم اجرای طرح متروی ورامین ورود کنند تا سرمایه زحمت کشیده آحاد مردم از بین برود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.