بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

فرهنگ نقش تاثیر گذاری در صنعت دارد

فرهنگ نقش تاثیر گذاری در صنعت دارد

تین نیوز | معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری متروتهران گفت: در دنیای مدرن امروز ارتباط بین فرهنگ و صنعت یک ضرورت است و هویت جامعه به ارتباط منطقی بین فرهنگ و صنعت بستگی دارد. 

به گزارش مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران محمد صائبی نقش فرهنگ را در صنعت بارز تلقی کرد و افزود: برای ایجاد توسعه متوازن در بین تولیدکنندگان و تحقق پیوست اجتماعی و فرهنگی باید فعالیت‌های فرهنگی در مترو بیشتر ساماندهی شود. 

وی با اشاره به اینکه در دومین نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان داخلی درصنعت مترو معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو تهران نیز حضور دارد تصریح کرد: ارائه فعالیت‌های معاونت فرهنگی در طی ۴ سال اخیر در حمل و نقل شهری تهران؛ ارایه و بررسی مشکلات موجود در فضای فرهنگی و رفع معایب موجود، ارائه ظرفیت‌های موجود و ارائه برنامه جهت مشارکت در برنامه‌های پیش رو، استفاده از ظرفیت‌های نمایشگاه جهت رفع معایب موجود از اهداف این معاونت در نمایشگاه است. 

 معاون فرهنگی و اجتماعی مترو تهران خاطرنشان کرد: با توجه به تولیدات چند سال اخیر در زمینه صنعت ریلی، توسط سازندگان و تلاشگران ملی توانسته‌ایم بخشی از نیاز خود را برطرف کنیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.