بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

◄پروازهای وین، ایروان و تفلیس در فرودگاه اصفهان برقرار شد

◄پروازهای وین، ایروان و تفلیس در فرودگاه اصفهان برقرار شد

تین‌نیوز| مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از برقراری مقاصد پروازی جدید در این فرودگاه در شهریورماه امسال خبر داد و گفت: در شهریورماه مسیرهای جدید پروازی به مقاصد وین، تفلیس، رشت و ایروان را برای این فرودگاه معرفی کردیم. این مسیرها بر اساس نیاز بوده و تاکنون با استقبال مطلوب مسافران روبه‌رو شده‌اند.

حسن امجدی در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز گفت: در شهریورماه امسال مقاصد جدیدی برای فرودگاه اصفهان تعریف شد و برای برخی مقاصد مانند آبادان شاهد افزایش پرواز هستیم. شرکت هواپیمایی العراقیه پروازهای اصفهان – نجف و اصفهان – بغداد را برای ۲ روز در هفته در فرودگاه اصفهان راه‌اندازی کرده است.

به گفته وی این پرواز پیش از این برقرار شده بود اما پس از وقفه‌ای دوباره از سرگرفته شد. پروازهای اصفهان – نجف و اصفهان – بغداد با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ و ظرفیت حدود ۱۸۰ نفر برقرار شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان ادامه داد: همچنین شرکت هواپیمایی ملی اتریش پرواز وین – اصفهان را برای ۳ روز در هفته برنامه‌ریزی کرده است. این پرواز برای نخستین‌بار در فرودگاه اصفهان برقرار شده است و با هواپیمای ایرباس ۳۱۹ و ظرفیت حدود۱۸۰ نفر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه استقبال از پروازهای جدید این فرودگاه در روزهای نخستین برقراری‌ آن مطلوب و دور از انتظار بود، عنوان کرد: بر اساس آمار نیز در ۵ ماه نخست امسال نسبت به زمان مشابه سال ۱۳۹۴ پروازهای داخلی ۲۴.۸۱ درصد و پروازهای خارجی ۲۲.۲۹ درصد رشد داشته‌اند.

امجدی اضافه کرد: همچنین در این فرودگاه شاهد رشد ۱۹ درصد اعزام و پذیرش مسافران داخلی و رشد ۱۵ درصدی اعزام و پذیرش مسافران خارجی بودیم. بنابراین، با افزایش پروازها و مقاصد جدید این فرودگاه قطعا شاهد رشد شاخص‌های پروازی فرودگاه اصفهان در سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته خواهیم بود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.