بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

آغاز عملیات توسعه ضلع شرقی پارکینگ هواپیما در فرودگاه شیراز

تین نیوز | عملیات اجرایی توسعه ضلع شرقی پاركینگ هواپیما در فرودگاه شیراز به مساحت 33 هزار مترمربع آغاز شد.

به‌گزارش تین نیوز از روابط‌‌عمومی فرودگاه‌ شیراز؛ حمیدرضا سیدی مدیركل فرودگاه‌های استان فارس گفت: با توجه به جاذبه‌های تاریخی و اماكن مذهبی و مطرح بودن شیراز به عنوان یكی از قطب‌های مهم توریستی كشور و وجود مراكز درمانی مجهز و پیشرفته سالانه شاهد حضور تعداد بیشماری از گردشگران خارجی و داخلی و همچنین بیمارانی هستیم كه برای درمان از استان‌های جنوبی كشور و كشورهای حوزه خلیج‌فارس به شیراز سفر می‌كنند از این رو توجه به زیرساخت‌ها و امور زیر بنایی در فرودگاه شیراز از ابتدا در دستور كار قرار گرفت.

سیدی خاطرنشان كرد: از جمله پروژه‌های زیربنایی و مهم این اداره‌كل؛ می‌توان به پروژه توسعه محوطه ترمینال داخلی به مساحت 90 هزار مترمربع، احداث ترمینال داخلی طی 5 فاز به مساحت 16 هزار مترمربع، احداث پاركینگ طبقاتی به مساحت 29 هزار مترمربع، احداث ساختمان تاسیسات داخلی و خریداری تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به ارزش حدود 70 میلیارد ریال، احداث بلوار دسترسی به ساختمان تكنیكال بلاك و پاركینگ طبقاتی اشاره كرد.

وی همچنین در ادامه افزود: سه پروژه مهم دیگر این فرودگاه كه خرداد ماه سال 93 با حضور استاندار فارس، مدیرعامل شركت فرودگاه‌های كشور و جمعی از مسئولان كلنگ‌زنی شد شامل احداث سالن ورزشی چند منظوره، انبار بار ماهان و توسعه پاركینگ هواپیما بود.

حمیدرضا سیدی اضافه كرد: پس از شناسایی پیمانكار پروژه توسعه پاركینگ هواپیما و تجهیز كارگاه، بلافاصله عملیات اجرایی در فاز نخست به مساحت 33 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 276 میلیارد ریال از محل اعتبارات شركت فرودگاه‌های كشور آغاز و انتظار می‌رود بر اساس برنامه زمان‌بندی تا سال 94، به بهره‌برداری برسد.

وی در پایان اظهار داشت: مساحت پاركینگ فعلی فرودگاه شیراز حدود 93 هزار مترمربع است و ظرفیت پارك 12 فروند هواپیما را دارا است كه با اتمام این پروژه ظرفیت پاركینگ هواپیما به بیش از 16 موقعیت پارك افزایش می‌یابد.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بچه محل سعدی

    اینها خیلی خوب است اما چرا آقای سیدی که ید طولانی در ساخت و سازها در کرمان و بوشهر و شیراز دارند نمی آیند و مرکز کنتل Back - UP را که طرحش مربوط به زمان مرحوم شاهچراغی است را احیا نمی کنند راستی کاشکی حال سرمایه گذاران فرودگاه را هم می پرسیدید که چگونه مجبور به تحمل برخی ناملایمات هستند پارسال یک هنرنمائی قشنگی تو فرودگاه شد آمده بودند ابرویش را درست کنند زدند چشمش را هم کور کردند و سقف ترمینال ریخت و شد ترمینال تایستانی!!!! اینقدر قشنگ جبران کردند و پول بیت المال را خرج کار غیر مهندسی کردند زمستان پارسال مردم تو این ترمینال بدون سقف فلان لرزه زدند و کنار بخاری های کارگاهی گرم شدند آی که چقدر هنرمندید