بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

استفاده از شبیه ساز پروازی هواپیمای MD مستقر در کشورآفریقای جنوبی تایید شد

استفاده از شبیه ساز پروازی هواپیمای MD مستقر در کشورآفریقای جنوبی تایید شد

تین نیوز | مدیركل دفتر گواهینامه ها، امتحانات و امور پزشكی سازمان هواپیمایی كشوری گفت: شركت های هواپیمایی ایرانی برای آموزش اولیه خلبانان هواپیمای MD می توانند از شبیه ساز پروازی مستقر در كشور آفریقای جنوبی استفاده كنند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، محمدرضا كاظمی پور اظهارداشت: تاكنون خلبانان هواپیمای MD شركت های هواپیمایی برای آموزش از شبیه سازهای پروازی موجود در كشورهای اكراین، سوئد و بلغارستان استفاده می كردند.

وی افزود: به دلیل ممانعت كشور سوئد و اختلال در سیملاتور كشور اوكراین، تنها سیمولاتور كشور بلغارستان مورد استفاده قرار می گرفت و همین امر مشكلاتی را برای خلبانان شركت های هواپیمایی به وجود آورده بود.

مدیركل دفتر گواهینامه ها، امتحانات و امور پزشكی سازمان هواپیمایی كشوری، بیان كرد: به همین منظور استفاده از سیمولاتور واقع در كشور آفریقای جنوبی پیشنهاد و مورد بازرسی سازمان هواپیمایی كشوری قرار گرفت.

كاظمی پور اظهارداشت: با اعزام تیمی از بازرسان سازمان هواپیمایی كشوری و انجام ممیزی های تخصصی، استفاده از شبیه ساز پروازی این كشور برای آموزش های اولیه (Initial Type Rating Course )هواپیماهای MD مورد تایید قرار گرفت.

وی با بیان اینكه از این پس شركت های هواپیمایی می توانند از این سیمولاتور برای دوره های آموزش اولیه استفاده كنند گفت: شبیه ساز پروازی مذكور از الزامات بین المللی برخوردار بوده و دارای مجوز تایید صلاحیت كیفی از سازمان هواپیمایی كشوری آفریقای جنوبی است.

به گفته مدیركل دفتر گواهینامه ها، امتحانات و امور پزشكی سازمان هواپیمایی كشوری، مجموعه سیمولاتور آموزشی مذكور دارای 6 دستگاه شبیه ساز پروازی برای 6 نوع هواپیما از جمله هواپیمای MD است و از سطح CG برخوردار است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.