ایران ایرتور از مردم عذرخواهی کرد
تین نیوز | مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایرانایرتور بروز برخی تأخیرات و مشکلات ناخواسته در پروازهای هفته گذشته ایران ایرتور را موجب شرمندگی این شرکت اعلام و از مردم بابت این تاخیرات عذرخواهی کرد.
احمد خلیلی اظهار کرد: آنچه موجب ایجاد این مشکلات شد، تنها و تنها تأکید بر رعایت اصل ایمنی پرواز و سلامت مسافران عزیز کشورمان بوده است، زیرا انجام پروازی ایمن برای ما و همه کارکنان این صنعت از اهم امور و حتی از حیثیتمان ارجح است.
وی تصریح کرد: با وجودتلاشهای انجام شده برای کاهش و جبران خسارت وارده به مسافران محترم، بهعنوان خادم و خدمتگزار در صنعت هوایی کشور، ضمن عذرخواهی از همه عزیزانی که به نوعی دچار ضرر و زیان شده اند، اطمینان می دهم که تمامی تلاش و توان خود و همکارانمان را برای بهبود و ارتقاء خدمات بکار خواهیم گرفت.
وی تاکید کرد: توسعه منابع انسانی بهعنوان اصلی ترین سرمایه شرکت، بهسازی و نوسازی ناوگان، افزایش ضریب کیفی و ایمنی فعالیت های جاری برای انجام پروازهای ایمن، ارتقاء سطح رضایتمندی ذینفعان با رویکرد مشتری مداری، بهبود مستمر فعالیتها و فرآیندها مبتنی بر سیستم مدیریت کیفیت توسعه و ارتقای فن آوری اطلاعات، نهادینه کردن فرهنگ سازمان تخصصی در شرکت و کسب سهم منطقه در بازار تقاضای حمل و نقل داخلی و خارجی از اهداف شرکت ایران ایرتور است که با تمام توان در حال اجرایی کردن آن هستیم.