بازدید سایت : ۳۲۴۳۸

◄ بازدید کارشناسان شرکت فرودگاه‌ها از سایت راداری فرودگاه زنجان

◄ بازدید کارشناسان شرکت فرودگاه‌ها از سایت راداری فرودگاه زنجان

تین‌نیوز| جمعی از معاونان، کارشناسان و سرکیشکان اداره‌کل مراقبت پرواز به همراه مسئولان اداره‌کل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌ها از سایت راداری و RCAG زنجان بازدید کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ این بازدید با هدف تعامل بیشتر همکاران و تبادل اطلاعات علمی و تخصصی و همچنین آشنایی با شرح وظایف و فشارهای موجود در بخش‌های عملیاتی این اداره کل به‌ویژه در مناطق خاص برگزار شد.

در این بازدید یک روزه٬ کارشناسان و متخصصان اداره‌کل مراقبت پرواز و اداره‌کل ارتباطات و ناوبری با حضور در بخش‌های مختلف سایت گیلوان در منطقه سخت گذر و برفگیر در76 کیلومتری زنجان با مشکلات موجود و تلاش ایثارگرانه همکاران شرکت در این بخش حساس بیشتر آشنا شدند.

رادار منطقه‌ای زنجان به دلیل استقرار در شاهراه مسیرهای هوایی بین‌المللی و داخلی و نیز نزدیکی به فرودگاه‌های پر ترافیک مهرآباد، امام خمینی(ره) و تبریز از اهمیت بسزایی در امر کنترل ترافیک هوایی برخوردار است، به طوری که با پوششی به شعاع 256 ناتیکال مایل مرکز و شمال غرب کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد.

علاوه بر این، سیستم  RCAG  سایت گیلوان زنجان نیز به دلیل استقرار در مسیرهای پر ترافیک کریدور شرق به شمال غرب و شمال غرب به شرق و پوشش فرکانسی به شعاع 100 ناتیکال مایل از اهمیت فوق العاده‌یی برخوردار است. سیستم‌ها و تجهیزات یاد شده وظیفه خدمت‌رسانی به پروازهای عبوری در منطقه را برعهده دارد.

بازدید کارشناسان مسئول و سرکشیکان اداره‌کل مراقبت پرواز و کارشناسان اداره‌کل ارتباطات و ناوبری از سایت گیلوان پس از گپ و گفت‌وگوهای صمیمانه و تشریح عملکرد واحدهای مختلف این سایت توسط مسئولان سایت به پایان رسید.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.