بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
مرور وعده‌های مسئولان؛

◄ اعلام زمان برگزاری مناقصه بندر شهید رجایی حداکثر تا پایان آذر ماه امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی وعده داد مناقصه بندر شهید رجایی حداکثر تا پایان آذر ماه امسال تعیین تکلیف شود.

اعلام زمان برگزاری مناقصه بندر شهید رجایی حداکثر تا پایان آذر ماه امسال
تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی وعده داد مناقصه بندر شهید رجایی حداکثر تا پایان آذر ماه امسال تعیین تکلیف شود.

بر اساس خبری که تین‌نیوز 21 شهریور ماه امسال به نقل از ایلنا منتشر کرد، محمد راستاد در پاسخ به سوالی در زمینه آخرین وضعیت برگزاری مناقصه تعیین اپراتور بندر شهید رجایی، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری‌هایی برای تامین تجهیزات اساسی در این بندر انجام شده و در نظر داریم در حداقل زمان ممکن فرآیند واگذاری این بنادر به اپراتورها را انجام دهیم.

راستاد تاکید کرد: این حداقل زمان چیزی حدود دو الی سه ماه آینده خواهد بود.

وی با اشاره به گسترش زیرساخت‌های ریلی در بنادر کشور اظهار داشت: یکی از ماموریت‌هایی که دنبال خواهیم کرد، اتصال بنادر بزرگ و مهم کشور به شبکه ریلی است و همچنین طرح جامع بنادر را در دستور کار قرار خواهیم داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از دیگر اقداماتی که در دستور کار قرار خواهیم داد اتصال بنادر فرعی به بنادر اصلی کشورمان است که سعی می‌شود این اتصالات از طریق ریل انجام شود.

راستاد گفت: با افزایش زیرساخت‌های ریلی در بنادر کشور به دنبال آن هستیم که سهم جابجایی بار بندری از طریق ریل را افزایش دهیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.