بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

فراهم سازی امکان بورسیه دانشجویان در حوزه دریایی و جذب در دستگاه‌ های دولتی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: امکان بورسیه دانشجویان در حوزه دریایی و جذب در دستگاه های دولتی فراهم شده و شاهد تحول آفرینی در حوزه کسب وکار دریایی توسط سازمان بنادر و دریانوردی، هستیم.

فراهم سازی امکان بورسیه دانشجویان در حوزه دریایی و جذب در دستگاه‌ های دولتی
تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: امکان بورسیه دانشجویان در حوزه دریایی و جذب در دستگاه های دولتی فراهم شده و شاهد تحول آفرینی در حوزه کسب وکار دریایی توسط سازمان بنادر و دریانوردی، هستیم.

به گزارش تین نیوز، علی اکبر صفایی این وعده را  13 تیر ماه امسال در آیین گرامیداشت روز جهانی دریانورد که با حضور اعضای هیئت عامل و سایر مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی، جمعی از دریانوردان نمونه سراسر کشور و مدیران ارشد ارگان های دریایی برگزار شد، بیان کرد.

او تاکید کرد: سالانه دانشجویان از دانشگاه های دریایی بورسیه می شدند و خوشحال هستیم که با پیگیری صورت گرفته، امکان بورسیه دانشجو فراهم و هزینه تقبل شده است.

وی افزود: این دانشجویان می توانند در دستگاه های دولتی جذب شوند که اتفاقی بسیار خوب و نویدبخش برای دستگاه های فعال در حوزه دریایی است.

صفایی با بیان اینکه چنین شرایطی موجب می شود دانشجویان با علاقه بیشتری مشغول به تحصیل شوند، عنوان کرد: امکان نظارت بر دوران تحصیلی وجود دارد و این افراد می توانند نیروهای بسیار ارزشمندی برای ارکان دریایی کشور باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه مقوله آموزش های دریانوردان به صورت ویژه دنبال می شود، تاکید کرد: باید خانواده ها به سمت تحصیل در دانشگاه های دریایی سوق یابند.

صفایی در مورد توسعه ناوگان دریایی کشور نیز، خاطرنشان کرد: در کنار فعالیت های برجسته دریانوردان، ارگان های دریایی توانسته اند ناوگان بزرگی را داشته باشند هر چند که بخشی از ناوگان با محدودیت منابع مالی روبرو است اما هم اکنون در دریای خزر و بنادر جنوب کشور شاهد توسعه ناوگان دریایی هستیم و بسیاری از فارغ التحصیلان، جذب شرکت های خصوصی شده اند که توسعه ناوگان دریایی داشته اند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: باید به صراحت اعلام کرد که ناوگان دریایی مالکین ایرانی در حوزه نفت و گاز از بزرگترین ناوگان دنیا به شمار می رود و در بین سه ناوگان برتر دنیا قرار دارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.