بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ افتتاح دو ترمینال فرودگاهی جدید در نیمه اول مرداد

ترمینال فرودگاه ایلام نیز در دو هفته آینده افتتاح می شود که شبکه فرودگاهی کشور را در جنوب غرب کشور توسعه قابل توجهی می دهد.

افتتاح دو ترمینال فرودگاهی جدید در نیمه اول مرداد
تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی وعده داد ترمینال فرودگاه های رامسر و ایلام  حداکثر تا نیمه اول مرداد ماه امسال افتتاح شود.

به گزارش تین نیوز، مهرداد بذرپاش این وعده را روز ۲۷ تیر  ماه و در حاشیه جلسه هیئت دولت بیان کرد و گفت: افتتاح ترمینال فرودگاه های رامسر و ایلام در دو هفته آینده ( نیمه اول مرداد ) انجام می شود.

طبق وعده وزیر راه و شهرسازی، ترمینال فرودگاه بین المللی رامسر در تاریخ ذکر شده به مدار خدمت رسانی شبکه فرودگاهی کشور افزوده می شود که بعد از بین المللی شدن فرودگاه رامسر این ترمینال می تواند مزیت های خوبی را به این منطقه گردشگری کشور بیفزاید.

به گفته بذرپاش، ترمینال فرودگاه ایلام نیز در دو هفته آینده افتتاح می شود که شبکه فرودگاهی کشور را در جنوب غرب کشور توسعه قابل توجهی می دهد.

قابل ذکر است فرودگاه بین المللی شهدای رامسر در شهر رامسر استان مازندران قرار دارد. این فرودگاه در سال ۱۳۳۱ مورد بهره برداری قرار گرفت که اکنون با روند افزایشی پروازی روزانه چندین پرواز مسافربری دارد. 

در ماه های مختلف سال تعداد پرواز فرودگاه رامسر متفاوت بوده و در ایام خاص (برای مثال تعطیلات نوروز و …) تعداد پروازها با صورت فوق العاده افزایش یافته و حتی ۱۶ پرواز رفت و برگشت روزانه نیز در آن انجام شده است. 

این گزارش حاکی است فرودگاه بین المللی شهدای ایلام نیز در جنوب شرقی شهر ایلام قرار گرفته است و پروازهای داخلی و خارجی در آن انجام می شود. این فرودگاه با ۷۴ پرواز در هفته دومین فرودگاه پرتردد غرب ایران است.

قابل ذکر است در استان ایلام، به جز فرودگاه ایلام، فرودگاه مهران و آبدانان  نیز وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.