بازدید سایت : ۲۷۸۲۱

◄ وعده بهره برداری از راه آهن کرمانشاه اسلام‌ آباد غرب تا پایان سال ۱۴۰۴

با توجه به قطعی شدن تامین مالی، راه آهن کرمانشاه اسلام آباد تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می رسد.

وعده بهره برداری از راه آهن کرمانشاه اسلام‌ آباد غرب تا پایان سال ۱۴۰۴
تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه وعده داد: با توجه به قطعی شدن تامین مالی، راه آهن کرمانشاه اسلام آباد تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز، رامین الماسی 21 تیر ماه این مطلب را بیان کرد و افزود: راه آهن کرمانشاه خسروی از مصوبات سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه است که با قطعی شدن تامین اعتبار ۳۰ هزار میلیارد تومانی، این طرح کلیدی تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: با توجه تعلل چند ساله در اجرای این طرح ویژه، بخشی از زمان لازم برای تکمیل این پروژه بسیار مهم از دست رفته بود اما با پیگیری های استاندار کرمانشاه و نامه نگاری های متعددی که در دولت خدمتگزار شهید رئیسی و تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شد، خوشبختانه این پروژه راهبردی دوباره فعال شده است.

الماسی تاکید کرد: راه آهن کرمانشاه یک پروژه ریلی راهبردی است که شبکه ریلی کشور ایران را به کشور عراق متصل می کند و مسیر ترانزیتی کشور را در قالب کمربند ایران راه تکمیل می کند. 

او گفت: با توجه به استجازه رهبر معظم انقلاب و تصویب هیئت دولت سیزدهم، این پروژه راهبردی از تامین مالی لازم برخوردار است و عملیات اجرایی آن باید با شتاب بیشتر دنبال شود.

 مجتبی بخشی پور نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو و عضو هیئت رئیسه مجلس نیز با تشکر از پیگیری ها و تلاش های استاندار کرمانشاه عنوان کرد: پیگیری های بسیار مناسبی هم در مجلس برای فعال کردن این پروژه مهم انجام و خوشبختانه یک اعتبار بسیار مناسب و پایدار برای این پروژه تامین شده است.

وی تاکید کرد: اولویت ما بهره برداری از قطعه کرمانشاه اسلام آباد غرب است و در گام اول باید محوطه ایستگاه اسلام آباد تملک و سپس عملیات اجرایی آن سریعا آغاز شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.