بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

طرح جناغی پلیس راهور هوشمند می شود

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از نصب دوربین ثبت تخلفات رانندگی در ورودی و خروجی بزرگراه های پایتخت خبر داد و گفت که با نصب این دوربین ها طرح جناغی به شکل هوشمند و بدون حضور ماموران اجرا خواهد شد.

طرح جناغی پلیس راهور هوشمند می شود
تین نیوز

سرهنگ اسماعیل احسان پور با اشاره به اجرای طرح جناغی در معابر پایتخت گفت: چندین سال است که طرح جناغی در خروجی بزرگراه های کشور در حال اجراست و در واقع پلیس راهور با اجرای این طرح مانع از ایجاد ترافیک در خروجی بزرگراه ها شده تا برخی از رانندگان به خیال خودشان زرنگی نکرده و از لاین های دیگر وارد خروجی شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، احسان پور با بیان اینکه این طرح در حال حاضر با استقرار ماموران اجرا می شود، گفت: تیم های مستقر در طرح جناغی ها یا همان انضباط بخشی در محل ورودی و خروجی بزرگراه ها از چند روز دیگر جمع خواهند شد و این طرح به صورت هوشمند اجرا و متخلفین اعمال قانون خواهند شد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ  با بیان اینکه هم اکنون تیم های پلیس راهور تهران بزرگ به راننده متخلف در خصوص رعایت قوانین و مقررات و رعایت حق تقدم عبور و گردش های غلط تذکر می دهند، گفت: با نصب دوربین های هوشمند ثبت تخلف رانندگی در ورود و خروجی بزرگراه ها، متخلفین در همان لحظه با نصب دوربین های جدید در معابر به صورت هوشمند اعمال قانون شده و پیامک نیز برایشان ارسال خواهد شد.

احسان پور ادامه داد: حتما در معابر نباید پلیس حضور داشته باشد تا رانندگان بخواهند قوانین و مقررات را رعایت کنند. بلکه شهروندان خودشان باید به قوانین و مقررات توجه داشته باشند. اتفاقا پلیس راهور با اجرای طرح های هوشمند به دنبال این است که حضور ماموران در سطح معابر را به حداقل برساند و تا حد ممکن از ابزار و تجهیزات هوشمند برای نظارت و همچنین برخورد با تخلفات رانندگی استفاده کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.