بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

آغاز پروازهای فرودگاه رفسنجان بعد از ۳ سال تعلیق

پس از سه سال، پروازهای فرودگاه رفسنجان از شامگاه گذشته ۱۳ تیرماه از سر گرفته شد.

آغاز پروازهای فرودگاه رفسنجان بعد از ۳ سال تعلیق
تین نیوز

پس از سه سال، پروازهای فرودگاه رفسنجان از شامگاه گذشته ۱۳ تیرماه از سر گرفته شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، امام جمعه رفسنجان در مراسم آغاز به کار مجدد فرودگاه رفسنجان و از سرگیری پروازهای این فرودگاه ضمن ابراز خرسندی از فعالیت مجدد فرودگاه اظهار کرد: ان شاءالله این پروازها هم ادامه پیدا کند و هم به مشهد مقدس نیز پروازی در نظر گرفته شود که مردم بیشتر استفاده کنند.

حجت الاسلام اصغر عسکری با بیان اینکه رفسنجان در کنار چند معدن مهم از جمله مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، میدوک شهربابک و زغالسنگ زرند قرار دارد، افزود: هر تعداد پرواز در رفسنجان گذاشته شود، جوابگو است و مسافر آن تأمین می شود.

احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس نیز در این مراسم گفت: خوشحالیم که پروازهای رفسنجان دوباره از سر گرفته شد. امیدواریم این پروازها را به شهرهای دیگر کشور از جمله مشهد مقدس، کیش و شهرهایی که مسافرپذیر است، داشته باشیم. همچنین در بحث پروازهای اربعین هم امیدواریم این کار را انجام دهیم.

انارکی محمدی ادامه داد: از همت و همراهی مسئولان شهرستان به ویژه شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان که پای کار بودند و نواقص فرودگاه را برطرف کردند تشکر می کنم و امیدوارم برای مردم رفسنجان، انار، زرند، شهربابک و حتی کرمان بتوانیم سرویس دهیم.

وی تداوم پروازهای رفسنجان را منوط به همت همه مردم و مسافر برشمرد و یادآور شد: فعلاً یک پرواز روزهای چهارشنبه از تهران به رفسنجان و بالعکس از رفسنجان به تهران برقرار است که امیدواریم در ادامه روزهای شنبه نیز اضافه شود.

فرماندار رفسنجان نیز راه اندازی مجدد پروازهای فرودگاه این شهر را اتفاقی میمون و مبارک برای مردم رفسنجان برشمرد و گفت: این فرودگاه ظرفیت بسیار بزرگی برای شهرستان بود که بنا به دلایلی مغفول مانده بود.

حسین رضایی افزود: این پروازها یک روز در هفته آغاز شده اما قطعاً با توجه به موقعیت شهرستان رفسنجان، انار، شهربابک و زرند، فرودگاه رفسنجان در کنار کرمان می تواند به عنوان فرودگاه معین به خوبی پروازها را پوشش دهد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که پروازهای فرودگاه رفسنجان برای مشهد مقدس و عتبات عالیات برقرار شود زیرا با تجربه گذشته، این موضوع جوابگو بوده است.

علی فاضلی معاون بهره برداری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز گفت: امیدواریم پروازهای بیشتری در طول هفته از این فرودگاه انجام شود که مایه آسایش و رفاه همشهریان رفسنجانی و شهرهای هم جوار و کارکنان مجتمع بزرگ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان شود.

پروازهای فرودگاه رفسنجان از سال ۱۴۰۰ معلق بود که با حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و خریداری تجهیزات و رفع نواقص آن، مردم رفسنجان هم اکنون می توانند از این امکان بهره ببرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.