بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

راننده اتوبوس متخلف به کمیته انضباطی معرفی می شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت اعلام کرد: راننده اتوبوس شهری رشت که به دلیل بی دقتی و بی توجهی به نقص فنی اتوبوس به مسیر ادامه داده بود، به کمیته انضباطی معرفی می شود.

راننده اتوبوس متخلف به کمیته انضباطی معرفی می شود
تین نیوز

امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه یک دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل درون شهری رشت حین خدمت رسانی به دلیل بروز مشکل فنی و درگیری سیستم ترمز دچار مشکل شده اما راننده اتوبوس بدون توجه به این امر به رانندگی ادامه داده که این عمل موجب گرم شدن بیش از حد لاستیک ها و متصاعد شدن دود از خودرو و استرس ، نگرانی و اعتراض شهروندان شده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی رضا زارع اظهار کرد: راننده اتوبوس با بروز مشکل برای چرخ خودرو باید خودرو را متوقف می کرد اما اینگونه نشد که بابت این موضوع از شهروندان عذرخواهی می کنیم.

وی با بیان اینکه به راننده بابت این بی توجهی تذکر داده شد، اضافه کرد: راننده به کمیته انضباطی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت معرفی می شود و برخورد لازم صورت می گیرد ضمن اینکه از راننده خسارت هم گرفته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری رشت اضافه کرد: بیش از ۳۰ دستگاه اتوبوس این سازمان در این شهر فعال است و به لحاظ فنی مشکلی ندارند و مرتب رصد می شوند.

وی با بیان اینکه اتوبوس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری رشت از ساعت ۵:۳۰ تا ۲۲ شب برای جابجایی مسافران در این شهر فعال است، افزود: هر شب بعد از پایان فعالیت روزانه اقدام لازم برای نظافت اتوبوس و سوخت گیری و آماده سازی برای جابجایی مسافران در روز بعد انجام می شود.

زارع از شهروندان خواست تا در صورت شکایت از رفتار رانندگان سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری رشت یا دریافت کرایه بالاتر از نرخ مصوب با شماره تلفن های ۳۳۸۵۴۳۵۱ و ۳۳۸۵۴۳۵۲ فعال از ۶ صبح تا ۲۰ عصر تماس بگیرند تا با ثبت شکایات موضوع حداکثر تا ۷۲ ساعت رسیدگی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.