بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

تقدیر از عملکردهای شاخص در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام

تقدیر از عملکردهای شاخص در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام

تین نیوز | طی مراسمی در جمع شورای اداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، از دو شرکت فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به جهت عملکرد شایسته در روندپیشرفت پروژه ی سرمایه گذاری و بهبود عملکرد اجرایی تقدیر گردید.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی، طی این مراسم که با حضور مدیر کل، اعضای شورای اداری،جمعی از کارشناسان اداره کل بنادر و دیانوردی استان خوزستان مدیران بنادر آبادان و خرمشهر و جمعی از مدیران و شرکت های  بخش خصوصی برگزار شد، ضمن اهدای لوح های سپاس به  مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه از عملکرد شرکت مذکور در پیشبرد مطلوب سرمایه گذاری احداث انبارهای چند منظوره نگهداری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، تقدیر گردید.

همچنین  طی این مراسم با اهدای لوح سپاس از اقدامات شرکت گروه مشارکت اندیشه نوین آریا در راهبری پایانه ی شماره 2 تخلیه و بارگیری  کالاهای عمومی این مجتمع بندری و ارتقاء بهره وری با استفاده از  سامانه ی مکان یاب  مکان یاب بر روی ناوگان و کشنده های پایانه ی مذکور، تقدیر به عمل آمد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) طی سخنانی در این مراسم، عملکرد  شرکت های مذکور را الگویی موفق و مثال زدنی از تلاش شرکت های بخش خصوصی  در مشارکت و توسعه ی روساخت ها و خدمات بندری عنوان کرده و بر لزوم  نقش آفرینی و مشارکت  بیشتر شرکت های بخش خصوصی با بهره گیری از ابزارها و روش های نوین مدیریتی به منظور  ارتقاء شاخص های عملیاتی و بهبود عملکرد تأکید نمود.

مهندس عبداللهی همچنین با اشاره به اقدامات و دستاوردهای شاخص منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به لحاظ عملیاتی، ترانزیتی، سرمایه گذاری و دستاوردهای  خدماتی  طی هفت ماهه سال جاری، روند امور جاری در این مجتمع بزرگ بندری کشور را مطلوب و رو به پیشرفت عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد و اقدامات صورت گرفته در خصوص مقابله با تغییرات جوی اخیـــر در حوزه های مختلف این اداره کل، مجموعه تمهیدات به کار گرفته شده را مطلوب و قابل تقدیر ارزیابی کرده و افزود: علیرغم عدم دریافت اطلاعات پیش بینی وضعیت جوی، با اتخاذ تمهیدات و اجرای اقدامات  مناسب، از بروز مخاطرات دریایی برای شناورها پیشگیری گردید.

ایشان در ادامه مراتب قدردانی خود را از کارشناسان و کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، به ویژه مدیران و مسئولان مرکز  مدیریت و کنترل ترافیک دریایی و ایمنی دریا که نهایت تلاش و کوشش خود را در این زمینه به کار بستند،ابراز نمود. 

همچنین  در پایان این مراسم، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن تقدیر از پیگیری های مجدانه ی آقای سفاری - مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان- در خصوص آزادسازی فضای اسکله های بنادر آبادان با اهدای لوح سپاس به ایشان و همکاران وی در امور حقوقی و قراردادها از عملکرد شایسته ی آنان در این خصوص تشکر نمود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.