ضعف در مدیریت بازرگانی؛ عامل اصلی زیان شرکت های هواپیمایی
نگاهی به بیلبوردهای تبلیغاتی زیادی که در گوشه و کنار شهرها وجود دارد، نشان می دهد تا چه حد در بخش بازرگانی شرکت های هواپیمایی ضعف وجود دارد.
برآوردهای مختلفی در خصوص محاسبه میزان درآمد از دست رفته و پِرت در شرکت های هواپیمایی و همچنین هزینه های قابل اجتناب، وجود دارد که این مهم در دو بخش موجب افزایش بهای تمام شده ناشی از ناکارآمدی می شود.
به گزارش تین نیوز، خلیل الله معمارزاده (محمد معمار) کارشناس هوانوردی، با بیان این مطلب گفت: به دلیل فشار همین بهای تمام شده و عدم توانمندی در تحصیل درآمد و کاهش هزینه ها، راحت ترین و سریع ترین اقدام افزایش قیمت بلیت و تلاش برای لابی در این خصوص است.
این کارشناس در کانال شخصی خود در شبکه های اجتماعی افزود: یکی از شواهد شفاف در خصوص ناکارآمدی مدیریت شرکت های هواپیمایی، ضعف در مدیریت بازرگانی شرکت هاست که مجبور هستند این فرصت درآمدی را به نفع آژانس های آنلاین یا چارترکننده ها واگذار کنند.
وی عنوان کرد: نگاهی به بیلبوردهای تبلیغاتی زیادی که در گوشه و کنار شهرها وجود دارد، نشان می دهد تا چه حد در بخش بازرگانی شرکت های هواپیمایی ضعف وجود دارد.